اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمنان انقلاب دنبال ناامیدی مردم هستند

امام جمعه خیرآباد گفت: کار دشمنان و بیگانگان این است که واقعیت‌ها را وارونه نشان داده و امید مردم را ناامید می‌کند.

دشمنان انقلاب دنبال ناامیدی مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر طزری، امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: به فرموده امام راحل اگر انقلاب ما یک ثمر بیشتر نداشت و آن هم اقامه نمازجمعه بود، ارزش داشت که انقلاب کنیم.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نماد همبستگی و اتحاد مردم است و مردم از هر طیف و حزبی در آن شرکت می‌کنند و قدرت اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند، افزود: نماز جمعه پل ارتباطی بین مردم و حکومت است، از طرفی امام جمعه صدای مردم است که مشکلات و گرفتاری‌های مردم را که از دید مسؤولان غافل مانده است به آنان یادآوری می‌کند و در جهت برطرف شدن آن تلاش می‌کند.

امام جمعه خیرآباد خاطر نشان کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا و بسیج مردم است، در تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که در این سال‌ها به وجود آمده، محل بسیج مردم نمازجمعه بوده است چه در میدان دفاع مقدس، چه در سیل و زلزله و آسیب‌های دیگر، نهاد نماز جمعه متعلق به مردم است و مردم تاکنون با وجود همه مشکلات این سنگر اجتماعی و دینی را حفظ کرده‌اند.

طزری با اشاره به اینکه در هفته گذشته فرمانده ستاد نیروهای مسلح کشورمان با مسئولان ارشد سوریه ملاقات کردند، گفت: در این دیدار توافق نامه‌های امنیتی دو جانبه امضا کردند که این توافق نامه شامل و حاوی مطالب و نکاتی بود؛ من‌جمله جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی دوستان خود را رها نمی‌کند و ثانیاً از تقویت محور مقاومت دریغ نمی‌کند و وظیفه خود می‌داند که کشورهای محور مقاومت را مقابل دشمنان تقویت کند.

وی اظهار کرد: یکی از حربه‌های دشمنان در این روزها این است که با توجه به شرایط به وجود آمده، سعی در شایعه‌پراکنی و لجن پراکنی علیه نظام اسلامی دارند، کسانی که سال‌های قبل از طریق بمب‌گذاری و ترور سعی در شکست این نظام داشتند و ضربه اساسی را در عملیات مرصاد از جمهوری اسلامی خوردند.

خطیب جمعه خیرآباد گفت: آنها امروز ورشکست‌گانی شده‌اند که در ریاض و آلبانی سعی دارند از طریق فضای مجازی جنگ روانی علیه کشورمان به راه بیندازند؛ آنان با توجه به گرانی‌های بی منطقی که امروز شاهد آن هستیم و از مسؤولان انتظار می‌رود در جهت کنترل افسارگسیخته گرانی اقدامی نمایند.

طرزی ادامه داد: آنها سعی می‌کنند با انتشار اخبار دروغ و شایعه پراکنی روحیه مردم را در هم شکسته و بین ملت و نظام جدایی بیندازند که این امر می‌طلبد تا ما سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنیم و متوجه باشیم هر آنچه واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهد، امید مردم را ناامید می‌کنند و یاس و ناامیدی در مردم تزریق می‌کنند، کار دشمنان و بیگانگان است.

وی اضافه کرد: این را هم باید دانست که ملت ما بسیار بزرگ‌تر از آن است که با این توطئه‌ها و برنامه‌ها آسیب ببیند.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخست وزیر عراق با بیان اینکه ایشان سه جمله مهم را فرمودند بیان کرد: اول آنکه آمریکا دشمن عراق است و خواهان یک عراق ضعیف و آشفته است و دوم ملت عراق قدرت پیروز شدن بر آمریکا را دارد، چرا که زمانی که داعش عراق را اشغال کرد؛ عراق با آن که از لحاظ نظامی ضعیف‌تر از زمان صدام بود، اما توانست داعش را خارج کند و سوم اینکه جمهوری اسلامی ضربه متقابل را به آمریکا خواهد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول