اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان با افزایش قیمت‌ها مشکلات مردم را چند برابر نکنند

امام جمعه قرچک گفت: مردم مشکل معیشتی دارند در حالی که مسؤولان اجرایی نرخ ارز و طلا در کشور را بالا و پایین می‌کنند.

مسؤولان با افزایش قیمت‌ها مشکلات مردم را چند برابر نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور را که در ۵ مرداد ماه سال ۵۸ در استان تهران به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد، گرامی می‌داریم و همچنین از همه دست‌اندر کاران ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان قرچک قدردانی می‌کنیم که در برپایی نماز عبادی سیاسی زحمت‌های فراوانی را متحمل می‌شوند.

وی افزود: در قرآن کریم سوره‌ای مخصوص جمعه داریم که اشاره مستقیم به نماز جمعه دارد؛ در نماز جمعه عبادت و سیاست با هم آمیخته شده است و مسائل مهم سیاسی مسلمین در نماز جمعه بیان می‌شود.

امام جمعه قرچک گفت: نماز جمعه در کشور اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ همه برنامه‌های فرهنگی از نماز جمعه آغاز می‌شود، بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه در رأس همه امور است و نماز جمعه باید مردمی باشد و از امت حزب‌الله و خانواده معظم شهدا تکریم و از جوانان انقلابی حمایت کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهرستان است؛ فرماندهی قرارگاه فرهنگی بر عهده امام جمعه است و دشمنان نظام بر نهاد جمعه نقشه‌های فراوانی کشیده تا جوانان را از بزرگ‌ترین قرار گاه فرهنگی دور کنند و برقراری و ایجاد اتحاد با تمامی نهاد اجرایی و فرهنگی و سیاسی وظیفه تمام جامعه است.

وی بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در وضعیت بدی قرار داریم، ویروس کرونا در حال اوج گرفتن است و مسائل بهداشتی را رعایت کنید تا ویروس کرونا انتقال پیدا نکند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتقال ویروس کرونا کمتر می‌شود.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: دشمنان نظام در حال فتنه انگیزی هستند؛ نماز جمعه تمام فتنه‌ها را خنثی می‌کند و باید به پایگاه نماز جمعه اعتماد کنید، چراکه در مسیر خط ولایت قدم بر می‌دارد.

اسماعیلی اظهار کرد: توافق کشور با چین یک توافق حکمتی است، برجام این توافق نامه را به تأخیر انداخت فروش نفت و گاز به کشور چین به مدت ۲۵ سال انجام می‌شود و قرارداد فروش نفت به روسیه به مدت ۲۰ سال در حال تمدید است.

وی خطاب به مسؤولان اجرایی گفت: مردم مشکل معیشتی دارند در حالی که مسؤولان اجرایی نرخ ارز و طلا در کشور را بالا و پایین می‌کنند؛ این چه اقدامی است که انجام می‌دهید، مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند به جای رفع مشکلات، قیمت ارز و طلا را بالا و پایین نکنید، مردم گرفتار هستند.

امام جمعه قرچک بیان کرد: سفر نخست وزیر عراق به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب تمامی نقشه‌های دشمنان و استکبار را نقش بر آب کرد؛ در سفر نخست وزیر عراق و دیدار با رهبر انقلاب ابراز ارادت نخست وزیر را شما مشاهده کردید.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی فکر می‌کند نهضت مقاومت به پایان رسیده است، ولی نهضت ادامه دارد و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران مقتدر جواب دندانشکن به شهادت قاسم سلیمانی خواهد داد.

وی در ادامه افزود: برقراری اتحاد و همدلی، ارشاد بین مسوولان از وظیفه امام جمعه است که باید به نحو احسن انجام شود.

امام جمعه قرچک در پایان به درمانگاه خیریه دارالشفا اشاره کرد و گفت: در درمانگاه دارالشفا با مدیریت جدید در حال خدمات‌رسانی و در حال حاضر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد؛ برخلاف آنکه گفته می‌شود بهترین خدمات را ارائه می‌دهد، اگر مشکل مالی و خدمات‌رسانی به شهروندان داشته باشد، بی‌شک از همین تریبون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول