اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

محدودیت فعالیت برخی صنوف یک هفته دیگر تمدید شد/ ادامه «دورکاری» کارمندان

استاندار تهران گفت: اعمال محدودیت در فعالیت استخرهای سر پوشیده، تالارهای پذیرایی برای عروسی، برگزاری مراسم عزا، همایش‌ها و ورزش‌های پرخطر و عدم برگزاری نماز جمعه تهران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

محدودیت فعالیت برخی صنوف یک هفته دیگر تمدید شد/ ادامه «دورکاری» کارمندان

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار داشت: با توجهب روند مراجعین به درمانگاه‌های تابعه بیمارستان‌ها و مراکز 16 و 24 ساعته ارائه کننده خدمات در استان تهران و میزان بستری روزانه افراد، محدودیت‌ها از روز شنبه 4 مردادماه به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

وی اضافه کرد: استخرهای سر پوشیده، تالارهای پذیرایی برای عروسی، برگزاری مراسم عزا، همایش‌ها و ورزش‌های پرخطر و عدم برگزاری نماز جمعه تهران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

استاندار تهران بیان داشت: نظارت جدی بر اعمال این محدودیت‌ها توسط ناظرین سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران در دست انجام است.

بندپی درباره فعالیت کارمندان و دور کاری دو سوم کارکنان، خاطر نشان کرد: ابلاغیه‌ای که اعلام کردیم از 29 تیر به مدت 10 روز بوده و تا چهارشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پیک شیوع مربوط به تعطیلات 4 و 5 و 14 و 15 خرداد بوده است، متذکر شد: هنوز روند بستری در حال افزایش است و در حال حاضر شاهد افزایش 150 تا 200 بیمار بستری در استان تهران هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول