اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خداحافظی امام جمعه ریگان با مردم شهرستان

امام جمعه ریگان امروز از مردم شهرستان طی مراسمی خداحافظی کرد.

خداحافظی امام جمعه ریگان با مردم شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرنژاد ماهانی پس از ۷ سال فعالیت در سنگر مقدس نماز جمعه امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مردم خون‌گرم این خطه خدا حافظی کرد.

وی  در جمع مردم ریگان اظهار کرد: در طول این هفت سال که در خدمت مردم عزیز بودم کارهای روزانه خودم را در چهار بخش تقسیم کردم.

امام جمعه ریگان افزود: تدریس در حوزه علمیه خواهران و برادران، رسیدگی به مشکلات مردم، برگزاری جلسات و برنامه‌هایی برای پیشبرد و پیشرفت شهرستان در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف و برنامه‌ریزی برای کارهای فرهنگی در سطح شهرستان را روزانه انجام می‌دادم.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: هر کس از هرجا رمیده می‌شود تنها جایی که مراجعه می‌کند جهت بر طرف شدن مشکلش، دفتر امام جمعه است.

وی عنوان کرد: در طول این هفت سال مسئولیتم و در محرم و صفر مراسم‌ها و برنامه‌های متفاوتی در سطح شهر و روستاها برگزار شد.

رنجبرنژادماهانی خاطر نشان کرد: در دورانی که حقوق‌های نجومی مطرح شد، حقوق بنده ماهیانه ۶۵۰ هزار تومان بود و درآمدی از جایی نداشتم و فقط در حوزه علیمه تدریس داشتم.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه در طول این هفت سال به اندازه چهارده سال فعالیت انجام دادم، تصریح کرد: بنده ساعت کاری برایم ملاک نبود، خیلی از اوقات به خاطر کارهای فرهنگی تا ساعت دو نصف شب برنامه‌ریزی آن کار‌ها را داشتم.

رنجبرماهانی  ادامه داد: کارهایی که بنده انجام دادم نه شعار است و نه مانور، شهدا را شاهد می‌گیرم که خیلی از برنامه‌ها را ما اطلاع‌رسانی نکردیم و با دست خالی کارهای زیادی انجام دادیم.

وی  بیان کرد: اطعام در مسجد جامع در ماه محرم به ارزش ۵۰ میلیون تومان، توزیع سبد کالا به ارزش ۱۵ میلیون تومان در رزمایش مواسات بین فقرا، توزیع نان در بین فقرا و نیازمندان به ارزش ۳۰میلیون تومان، توزیع پوشاک و کفش به ارزش ۲۰ میلیون تومان در مدارس، طبخ و توزیع غذای گرم به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در روستاهای محروم در ماه مبارک رمضان، توزیع۵۰ میلیون تومان کارت هدیه در رزمایش مواسات در بین نیازمندان، قریب به یک میلیارد تومان در مصلی شهرستان ریگان هزینه کردیم و نیز ساختمان آشپزخانه مسجد جامع و خانه خادم مسجد ساخته شد.

رنجبرنژادماهانی عنوان کرد: شهرستان ریگان شهرستانی کاملاً سیاسی‌ست و با اینکه از پایتخت خیلی دورتر است، اما از پایتخت سیاسی‌تر است.

وی تصریح کرد: اوایلی که بنده آمدم به ریگان در برخی از امور که پیگیری‌هایی انجام می‌دادم برای شهرستان، عده‌ای تلفنی به بنده می‌گفتند هر کاری که می‌خواهید انجام بدهید باید با ما مشورت کنید.

وی ادامه داد: بنده در پاسخ گفتم بنده امام جمعه هستم، نه از کسی دستور می‌گیرم و نه از کسی خط، بنده با اقتدار باید سخن ولایت، اسلام و حکومت را بگویم.

امام جمعه ریگان ادامه داد: با اقتدار تمام در طول این هفت سال حرف، سخن و مواضع را گفتم نه از کسی باج گرفتم و نه به کسی باج دادم، هرجا مصالح و منفعت مردم و نظام در خطر بود، هشدار دادم.

رنجبرنژادماهانی عنوان کرد: بنده بعد از هفت سال که شهر شما را ترک می‌کنم خانه و خودروی شخصی ندارم، در طول این هفت سال در ریگان زمین و ملکی نه خریداری کردم و نه معامله‌ای انجام دادم، حتی یک وسیله برقی به اسباب و اثاثیه بنده اضافه نشد.

وی افزود: این بی انصافی است که گوشه و کنار شنیده بشود فلانی فعالیت نداشته و مدیر خوبی نبوده است.

امام  جمعه ریگان در خاتمه اظهار کرد: بنده با کمترین مزایا و حقوق به اندازه یک مدیرکل کار کردم، هفت سال شبانه‌روز زحمت کشیدم برای شهرستان و از شما مردم طلب حلالیت دارم.

امین بافری فرماندار ریگان با تقدیر از خدمات امام جمعه ریگان تصریح کرد: حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی خدمات ارزنده‌ای در شهرستان ارائه کرده است.

وی بیان داشت: امام جمعه ریگان نصایحی به اعضای شورای اداری در رابطه با خدمات‌رسانی به مردم محروم ریگان داشتند که ادارات گوش به حرف و در کوتاه‌ترین زمان پیگیری می‌کردند.

انتهای پیام۸۰۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول