اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آبرسانی به روستاهای سیمکان جهرم آغاز شد

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس گفت: پروژه آبرسانی روستاهای چهارطاق از بخش سیمکان با بودجه‌ای بالغ بر ۲۱ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تامین و اجرا شده است.

آبرسانی به روستاهای سیمکان جهرم آغاز شد

به گزارش سرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای چهارطاق سیمکان که با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد، گفت: پروژه آبرسانی روستاهای چهارطاق از بخش سیمکان با خط انتقال ۶ هزار و ۵۶۵ متر از اعتبارات توسعه ملی و با بودجه‌ای بالغ بر ۲۱ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تامین و اجرا شده است.
 
 وی افزود: در این پروژه ۴.۵ کیلومتر اصلاح شبکه برق نیز انجام شده است که مردم این منطقه از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند.

به گفته وی؛ روستاهای دهقانیان و دشت دال نیز از این پروژه بهره‌مند و روستاهای براک، آغان و شاه نورالدین نیز در صورت کمبود آب، پس از بررسی به شبکه اجرا شده وصل خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: پروژه خط انتقال و پست برق‌رسانی به بخش سیمکان نیز تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول