اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رسول‌پناه: مطالبات بازیکنان را تا آخر فصل تسویه می‌کنیم/ رسن ناراحت نیست/حق بیرانوند را می دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا آخر فصل مطالبات تمام بازیکنان و مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم.

رسول‌پناه: مطالبات بازیکنان را تا آخر فصل تسویه می‌کنیم/ رسن ناراحت نیست/حق بیرانوند را می دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رسول پناه پس از قهرمانی چهارم پرسپولیس، اظهار داشت: در ابتدا این قهرمانی را به همه مردم و پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می‌گویم. این قهرمانی ۴هفته مانده به اتمام مسابقات به دست آمد و چهارمین قهرمانی متوالی بود. از تک تک بازیکنان، پرسنل تیم، سرمربی و افشین پیروانی تشکر می‌کنم.

رسول‌پناه در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم، عنوان کرد: ما تا آخر فصل تمام مطالبات بازیکنان از جمله مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم. تا الان هم‌ پاداش‌ها و حدود ۷۵تا۸۰ درصد دستمزدشان را پرداخت کرد‌ه‌ایم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مصاحبه بشاررسن و ‌ناراحتی او گفت: این مصاحبه برای بشار نبوده، با خودش صحبت کردم. چنین مصاحبه ای نداشته است. می‌خواستند برای بازی با نفت مسجد حاشیه درست کنند. با بشار مشکلی نداریم و ان‌شاالله او هم با ما همکاری خواهد کرد.
وی در خصوص حضور تماشاگران در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: من از آن‌ها ممنون هستم. این برد و قهرمانی گوارای وجودشان باشد. واقعا حقشان است.
به لطف خدا و دعای همین هواداران توانستیم به قهرمانی برسیم.
رسول‌پناه در مورد اینکه آیا امکان سفر با اعضای تیم به مسجد سلیمان را نداشت، گفت: می‌توانستم با تیم بروم اما به علت بیماری که قبلا داشتم شاید حاشیه‌ای ایجاد می‌شد. اولویت برای ما سلامتی بازیکنان است.

وی در خصوص ترمیم هیات مدیره باشگاه و ترکیب آن، عنوان کرد: ترکیب هیات مدیره جزو اختیارات مجمع است. سه نفر هستیم که کارها را پیگیری می کنیم و هیچ مشکلی هم نیست.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد هاشمی(عضو هیات مدیره)مدتی است در باشگاه حاضر نشده، گفت: او در تمام جلسات هیات مدیره حضور دارد.
رسول‌پناه در خصوص قرارداد یک شرکت مواد غذایی با باشگاه استقلال و اینکه این شرکت اعلام کرده با پرسپولیس هم وارد مذاکره شده، اظهار داشت:
بله صحبت شده، با همان شرکت و دو سه شرکت دیگر درصدد بستن قرارداد هستند که بر عهده کارگزار ما است.
وی در مورد اینکه آیا متمم قرارداد بیرانوند به او پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: ما تمام حق و حقوق بیرانوند را تا آخر فصل پرداخت می‌کنیم. آن متمم مشکلی که داشت این بود که در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده، ان‌شاالله بتوانیم به او کمک کنیم که مشکلش حل شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پول باشگاه آنتورپ رسیده است، گفت: می‌گویند در راه است اما ما هنوز منتظر حواله هستیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول