اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز عملیات اتصال فاز 2 کمربندی 36 متری اسلام آباد سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات اتصال فاز 2 و تکمیل فاز 3 کمربندی 36 متری اسلام آباد در سنندج خبر داد و گفت: در راستای تکمیل این کمربندی اتصال فاز 2 به متراژ 400 متر و تکمیل فاز 3 بطول یک هزار و 400 متر در حال اجرا است.

آغاز عملیات  اتصال فاز 2 کمربندی 36 متری  اسلام آباد سنندج

 حشمت اله صیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه کمربندی اسلام آباد  بطول 5/3 کیلومتر یکی از پروژه های عمرانی است که در سنوات گذشته توسط اداره راه و ترابری سابق آغاز شد و یک و نیم کیلومتر آن نیز توسط این اداره انجام شد.

وی گفت: کاهش و روان سازی ترافیک ورودی شمال شهر سنندج، ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات، کاهش زمان سفرهای درون شهری از مهم ترین اهداف اجرای این پروژه عمرانی است.

شهردار سنندج افزود : یکی از برنامه های عمرانی شهرداری سنندج اتصال میدان امام رضا( ع ) در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله به کمربندی اسلام آباد بود که اتصال این میدان به کمربندی اسلام آباد بطول 1700 متر و عرض 36 متر در حال اجرا است.


صیدی از آغاز اتصال فاز 2 و تکمیل فاز 3 کمربندی 36 متری  اسلام آباد در سنندج خبر داد و عنوان کرد:  اتصال فاز 2 نیز به متراژ 400 متر و تکمیل فاز 3 بطول یک هزار و 400 متر در حال اجرا است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل فاز 3 کمربندی اسلام  آباد یک دیوار حائل به طول 120 متر و ارتفاع 6 متراحداث خواهد شد.

 صیدی عنوان کرد: احداث دو دهنه پل، یک دهنه با کس بتنی و یک طاقی دهنه 2 متری  هم از دیگر اقدامات در راستای تکمیل از پروژه عمرانی است.

 شهردار سنندج اعلام کرد: در حال حاضر مشکل اصلی پروژه کمربندی اسلام آباد معارض تداخل دیوار اداره زندان به مساحت 12 هزار و 131 مترمربع در مجاورت شهرک الهیه تعاونی روحانیون است که مذاکره برای رفع معارض در حال انجام است.

صیدی ابراز امیداوری کرد: با رفع مشکل معارض و تکمیل کمربندی 36 متری اسلام آباد میدان امام رضا (ع ) به میدان لشکر وصل خواهد شد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول