اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عملیات ساخت ۵۵۷۳ واحد «مسکن ملی» در آذربایجان غربی از شهریور آغاز می‌شود

مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان آذربایجان ‌غربی گفت: عملیات اجرایی احداث ۵ هزار و ۵٧٣ واحد مسکن ملی از ماه آینده آغاز می‌شود.

عملیات ساخت ۵۵۷۳ واحد «مسکن ملی» در آذربایجان غربی از شهریور آغاز می‌شود

سید محسن حمزه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه پیش از این نام‌نویسی ۳۴ هزار و ۸۸۶ نفر در ۱۴ شهرستان استان برای طرح مسکن ملی قطعی شده است، اظهار داشت: درخواست ۲۳ هزار و ۶۸۵ نفر از این تعداد در مرحله نخست پالایش و تایید شد.

وی افزود: تقاضای باقی ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی در آذربایجان‌غربی در مرحله پالایش قرار دارد و بعد از مشخص شدن نتایج، طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در آذربایجان‌غربی برای ١٢ هزار و ۴٣۶ واحد مسکن تامین شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی ۵ هزار و ۵٧٣ واحد مسکن ملی از ماه آینده آغاز می‌شود.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه سهمیه آذربایجان‌غربی در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۲۰ هزار و ۹۷۰  واحد مسکونی است، اظهار داشت: با این آمار در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و میاندوآب، ۱۲ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی احداث می‌شود.

وی گفت: احداث ۴هزار و ۱۹۴ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۴هزار و و ۲۷۴ واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری از دیگر موارد احداثی مسکن ملی در این استان است.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان آذربایجان ‌غربی بیان کرد: افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی وقت دارند تا با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت مربوطه نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول