اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری دورهمی در تأسیسات گردشگری ممنوع شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: پیرو مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم دورهمی در تأسیسات گردشگری استان به مدت دو هفته ممنوع است.

برگزاری دورهمی در تأسیسات گردشگری ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم دورهمی در تأسیسات گردشگری استان به مدت دو هفته ممنوع است.

وی افزود: در پی تشدید وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان و بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا برای کنترل این بیماری برگزاری مراسم عروسی، تولد، عزاداری و مانند آن که منجر به تجمع افراد شود در تالارهای پذیرایی و رستوران هتل‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی در سطح استان به مدت دو هفته ممنوع است.

خزائلی با اشاره به تشدید نظارت بر نحوه ارائه خدمات و پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری طی این ایام افزود: در این مدت بازدید بازرسان کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری استان به صورت مستمر انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول