اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اخبار کوتاه از سقز: معرفی رئیس جدید اداره راهداری/سنجش بیش از 3400 نوآموز سقزی

معرفی رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز و سنجش بیش از 3400 نوآموز از اخبار کوتاه در شهرستان سقز است.

اخبار کوتاه از سقز: معرفی رئیس جدید اداره راهداری/سنجش بیش از 3400 نوآموز سقزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در آخرین تغییرات مدیریتی در شهرستان سقز، محمود روحانی زاده، از نیروهای راهداری به عنوان رئیس جدید این سازمان در شهرستان سقز معرفی شد.

آئین معارفه رئیس جدید و تقدیر از بهزاد رشیدی، رئیس قبلی راهداری سقز با حضور کامیل کریمیان، فرماندار ویژه شهرستان سقز و رامبد نوذری، معاون راهداری اداره‌کل راهداری استان کردستان، صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

کریمیان، فرماندار سقز خطاب به رئیس جدید راهداری گفت: تسطیح و رگلاژ جاده‌های روستایی، ارتباط و تعامل با بخشداران، نگهداری از جاده‌های اصلی و فرعی و نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری بایستی به جد رصد و مدنظر باشد.

وی در ادامه با تقدیر از رئیس پیشین اداره راهداری شهرستان سقز که در زمستان گذشته همواره برای بازبودن راه‌های مواصلاتی شهرستان تلاش کرده بود تقدیر کرد و گفت: رشیدی همراه با همکارانش همواره در زمان‌های نیاز برای کمک به مردم در حوزه اداری خود تلاش کردند.

در پایان این نشست محمود روحانی‌زاده به عنوان رئیس جدید اداره راهداری شهرستان سقز معرفی و با تقدیر از بهزاد رشیدی، وی نیز از امروز ریاست راهداری دیواندره را بر عهده خواهند گرفت.

سنجش سلامت 3450 نوآموز سقزی

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: 3 هزار و 450 دانش‌آموز پایه اول امسال درشهرستان سقز سنجش سلامت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فیروز عارفی در مراسم افتتاح این طرح اظهارداشت: سه پایگاه در مدرسه پیش حرفه‌ای شهید رجایی واقع در خیابان حافظ و آموزشگاه بوستان فعال هستند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های سنجش از تاریخ چهارم مردادماه فعال و 15 شهریور ماه به کار خود پایان می‌دهند و بر اساس پیش‌بینی‌ها هر روز 20 نفر سنجش می‌شوند.

عارفی با بیان اینکه، نوآموزان پیش دبستانی هم از اول مهر مورد سنجش قرار می‌گیرند، اظهار داشت: سال تحصیلی 98- 99 تعداد 1850 نفر از نوآموزان پیش‌دبستانی سنجش شدند.

علی محمدیان معاون فرماندار سقز هم در این مراسم گفت: سنجش کلاس اولی‌ها کاری مهم و اساسی در حوزه تعلیم و تربیت برشمرد.

در آئین آغاز سنجش کلاس اولی‌ها در سقز که در دبستان بوستان برگزار شد، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس بهزیستی و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول