اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تونل ضدعفونی در باب الشهدا مسجد جمکران نصب شد

به منظور رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی در مسجد مقدس جمکران یک دستگاه تونل ضدعفونی به همت مدیریت پشتیبانی این مکان مقدس و کمک یکی از خیران به مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال در باب الشهدا مسجد مقدس جمکران نصب شد.

تونل ضدعفونی در باب الشهدا مسجد جمکران نصب شد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، به منظور رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی در مسجد مقدس جمکران یک دستگاه تونل ضدعفونی به همت مدیریت پشتیبانی این مکان مقدس و کمک یکی از خیران به مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال در باب الشهدای مسجد مقدس جمکران نصب شد تا زائران در بدو ورود با گذر از داخل آن توسط مواد مفید و سازگار با بدن، ضدعفونی شوند.

براساس این گزارش، مسجد مقدس جمکران دارای ۶ در ورودی است که ۲ در به دلیل فعالیت‌های عمرانی بسته است و ۴ در شامل باب‌ المعصومه(س)، باب الشهدا، باب ‌الرضا و باب‌ القبله به روی عموم مردم باز است که در باب ‌الشهدا باتوجه به اتصال به پارکینگ، پرترددترین در ورودی این مکان مقدس است که تونل ضدعفونی برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در آن برپا شده است.

تصاویری از این توانل ضدعفونی را اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول