اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آزادی گروگان 65 ساله در کمتر از 11 روز

فرمانده انتظامی چابهار از آزادی مردی 65 ساله که توسط سرنشینان 2 دستگاه پژو 405 در باغ شهرداری شهر چابهار گروگان گرفته شده بود خبر داد.

آزادی گروگان 65 ساله در کمتر از 11 روز

حیدرعلی کیخایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شامگاه بیستم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در محدوده باغ شهرداری چابهار بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد مردی 65 ساله توسط سرنشینان 2 دستگاه پژو405 فاقد پلاک با تهدید سوار خودرو شده و به سرعت از محل متواری شدند.
وی  تصریح کرد: در ادامه این ماجرا گروگان گیران با خانواده فرد گروگان گرفته شده تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ 30 میلیارد ریال را مطالبه کردند.
کیخایی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان عملیات گسترده ای برای دستگیری متهم آغاز و سرانجام سرنخ های از محل نگهداری متهم در یکی از روستاهای شهرستان چابهار بدست آمد.
وی اظهار داشت: اعضای این باند گروگان گیری که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می دیدند پس از 11 روز از شروع ماجرای گروگان گیری، سرانجام روز گذشته  گروگان را در حوالی شهر سرباز رها کردند.
فرمانده انتظامی چابهار خاطر نشان کرد:  با توجه به سرنخ های بدست آمده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری گروگان گیران ادامه دارد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول