اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فارس من| پیگیری مشکلات نیروهای شرکتی وزارت بهداشت در ستاد ملی کرونا+فیلم

نماینده مجلس در نشست ستاد کرونا خواستار پیگیری مشکلات نیروهای شرکتی وزارت بهداشت درباره تبدیل وضعیت و استخدام کادر بهداشت شد.

فارس من| پیگیری مشکلات نیروهای شرکتی وزارت بهداشت در ستاد ملی کرونا+فیلم

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد پاک مهر نماینده مجلس در نشست ستاد کرونا با اشاره به مشکلات نیروهای شرکتی وزارت بهداشت درباره تبدیل وضعیت و استخدامی کادر بهداشت و درمان گفت: جذب نیروهای جدید در کنار نیروهای فعلی باید در شرایط بحران مورد توجه قرار گیرد، تبدیل وضعیت نیروهای موجود نیز مهم است، اگر قرار نیست چیزی به حقوق آنها ضافه شود تلاش کنیم با تبدیل وضعیت به مدافعان سلامت انگیزه بدهیم و حق آنها را ادا کنیم.

وی ادامه داد: برقراری فوق‌العاده ویژه پرسنل بهداشت و درمان بارها درخواست شده است و امیدوارم با ایثارگری‌های مدافع سلامت بتوانیم حق آنها را ادا کنیم، این موضوعات در جلسه‌ای با وزیر بهداشت نیز مطرح شده است و امیدواریم به زودی شاهد تحقق آنها باشیم.

 

گفتنی است، نیروهای شرکتی وزارت بهداشت با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس من خواستار پیگیری مشکلاتشان شده بودند که در همین راستا خبرگزاری فارس در میزگردی با حضور نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مشکلات آنها را بررسی کرده که مشروح کامل این میزگرد به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول