اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی خبر داد.

حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی

میرحیدر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی مطابق دستور ستاد ملی کرونا و تسهیل در امور کسب و کار مودیان مالیاتی اظهار کرد: با توجه به الکترونیکی شدن و هوشمند سازی مراحل سامانه ثبت نام الکترونیک (نسل سوم)، از این پس حضور مودی در محل اداره امور مالیاتی مربوطه برای تکمیل ثبت‌نام و تشکیل پرونده، ارائه مدارک ثبت نام و ... ضرورت نداشته و همه فرآیندها باید به صورت الکترونیکی و از راه دور انجام شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان افزود: به خاطر تسریع و تسهیل فرآیند ثبت نام الکترونیک، بازدید میدانی و یا حضور مودی در ادارات امور مالیاتی در اعتبارسنجی گام 44 ضرورتی نخواهد داشت.

وی گفت: مودیان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق مرکز ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان (1526) به اداره کل منعکس کنند.

میر رضوی در ادامه ضمن اعلام حذف محدودیت ارسال اظهارنامه از طریق سیستم‌های شخصی مودیان و امکان ثبت اظهارنامه از طریق اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی افزود: با عنایت به شرایط حال حاضر کشور و به لحاظ شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع، این تصمیم از طرف سازمان امور مالیاتی کشور اتخاذ شده است.
وی گفت: با توجه به این تصمیم، مودیان مالیاتی آشنا به کاربرد رایانه می‌توانند از طریق رایانه‌های شخصی اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه خود و وابستگان کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان تصریح کرد: تمامی اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی و دفاتر خدمات الکترونیکی می‌توانند بدون محدودیت نسبت به ثبت و ارسال اظهارنامه‌های الکترونیکی مبادرت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول