اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قصه تکراری دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: دریافت هر گونه وجهی هنگام ثبت نام دانش آموزان، به جز هزینه کتاب و حق بیمه ممنوع است.

قصه تکراری دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس

فرزاد شعبانی مدیر  آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج،  با اشاره به اعتراضات شهروندان در خصوص دریافت مبالغی به عنوان کمک به مدرسه هنگام ثبت نام دانش آموزان، دریافت هرگونه وجهی جز حق بیمه و هزینه کتاب را ممنوع اعلام و تصریح کرد: این موضوع به مدیران مدارس ابلاغ شده و در صورت دریافت هر گونه مبلغ ثبت نام از دانش آموزان،  وجه مورد نظر باید بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه کمک به مدرسه باید به صورت اختیاری و در طول سال انجام شود؛ افزود: با توجه به حجم دانش آموزان ممکن است موارد انگشت شماری در این خصوص وجود داشته باشد؛ اما در هیچ یک از مدارس دولتی هیچ موردی را نمی توان یافت که بخاطر نپرداختن پول، ثبت نام نشود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج همچنین یادآور شد: ممنوعیت دریافت هر گونه وجه اجباری از سوی مدارس در قانون مصرح است و در صورت اقدام، پیگیری می شود.

در بخش دیگری شعبانی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: طبق آنچه اعلام شده زمان بازگشایی مدارس ۱۵ شهریور خواهد بود که شیوه آن را ستاد ملی کرونا بر اساس شرایط موجود، تعیین و ابلاغ خواهد کرد.

انتهای پیام/ج.م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول