اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خبری خوش برای مددجویان کرمانشاه/ 250 هزار تومان کمک ویژه به حسابتان واریز می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از خبری خوش برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: طی یکی‌دو روز آینده 250 هزار تومان به عنوان کمک ویژه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

خبری خوش برای مددجویان کرمانشاه/ 250 هزار تومان کمک ویژه به حسابتان واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اقدامات انجام شده در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا، اظهار داشت: ویروس کرونا آسیب جدی و سنگینی به خانواده‌های نیازمندان، اقشار مختلف، حقوق‌بگیران و اصناف وارد کرده است.

وی ادامه داد: یک‌سری کمک‌های انسان‌دوستانه از سوی نهادهای انقلابی با اولویت خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد اهدا شد، به همین دلیل به دیگران اقشار آسیب‌پذیر کمک کمتری شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم کمک منسجم و یکپارچه‌ای به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شود تا وقتی نهادهای دیگر می‌خواهند کمک‌رسانی کنند خیال آن‌ها در راستای امدادرسانی به مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی راحت و آسوده باشد.

وی ادامه داد: تلاش زیادی در این راستا شده که ان‌شا‌ءالله طی هفته‌جاری (یکی‌دو روز آینده) مبلغی در حدود 250 هزار تومان به عنوان کمک ویژه به حساب تمامی سرپرستان خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان کرمانشاه (خانواده‌های زیر پوشش دائمی، تبصره 14 معلولان زنان سرپرست، چندنوبتی‌های کمیته امداد) که نزدیک به 45 هزار خانوار هستند، واریز می‌شود.

مصری تصریح کرد: با همکاری مجمع نمایندگان استان درصدد هستیم برای مابقی شهرستان‌ها کمک جمع کنیم تا کمک‌های سپاه پاسداران، بسیج، مستضعفین کمک‌های مردمی برای سایر اقشار باشد.

وی در خصوص آخرین اقدامات و پیگیری رزمندگان معسر کرمانشاه، گفت: رزمندگان معسر، امسال متاسفانه 15 درصد از اول فرودین‌ماه به حقوق آن‌ها اضافه شده، قبلا 750 هزار تومان بوده که حدودا 100 هزار تومانی اضافه شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که با ستاد کل نیروهای مسلح و با وزرات دفاع انجام شده، قرار است که از منابع داخلی وزارت دفاع  تامین اعتبار شود تا حقوق آن‌ها به حداقل یک میلیون تومان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول