اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برنامه راهبردی چهارساله مجلس یازدهم تدوین می‌شود

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از تدوین برنامه راهبردی چهارساله مجلس یازدهم با اولویت حل مسائل و رفع مشکلات مردم خبر داد.

برنامه راهبردی چهارساله مجلس یازدهم تدوین می‌شود

بابک نگاهداری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری از تدوین برنامه راهبردی چهارساله مجلس یازدهم با اولویت حل مسائل و رفع مشکلات مردم خبر داد و گفت: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار نماینگان محترم مجلس شورای اسلامی با معظم له و تاکید ایشان بر تعامل سازنده مجلس با سایر قوا و سازمانها و نهادهای انقلابی، برنامه راهبردی مجلس یازدم به منظور حل مسائل و مشکلات مردم، در حال تدوین است. 

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا از طریق مکاتبه با کلیه وزارتخانه ها، معاونت های قوه قضائیه و نهادهای انقلابی، خواستار ارسال اولویت های آن مجموعه در راستای ماموریت های ذاتی و موضوعات مرتبط و بویژه در جهت حل مسائل و رفع مشکلات مردم برای تعبیه در برنامه مذکور شده است.
وی در تشریح اهداف این مکاتبات، اظهار کرد: اولویت های پیشنهادی دستگاه ها می تواند مشتمل بر کارکرد تقنینی مجلس در قالب عنوان لایحه یا طرح و نیز کارکرد نظارتی مجلس بر اجرای قوانین مصوب باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول