اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تدام گرما در همدان

کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان با اشاره به پیش‌بینی افزایش 2 تا 3 درجه دما در همدان گفت: با توجه به گستردگی ابرناکی احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف وجود دارد.

تدام گرما در همدان

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه این هفته دمای هوای در استان گرم و از اواسط هفته گرم‌تر خواهد شد اظهار کرد: احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از اواسط هفته تا پایان هفته احتمالا بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد افزایش دما خواهیم داشت افزود: با توجه به گستردگی ابرناکی‌ در آسمان استان، شاهد بارش‌هایی هر چند به صورت پراکنده و خفیف در قسمت‌هایی از شمال غرب و شمال شرق استان هستیم.

کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش‌های پراکنده تا اواخر هفته و اوایل هفته آینده نیز پیش بینی می‌شود تصریح کرد: اگر چند این بارش‌ها بسیار خفیف و پراکنده هستند اما برای کشاورزان حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه طی هفته پیش رو، وزش باد شدید همراه با گردوغبار را در استان شاهد نخواهیم بود ادامه داد: وزش باد در این هفته با سرعت معمولی پیش‌بینی می‌شود.

باقری‌شکیب در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:  تغییرات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان بین ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و شهرستان همدان با ۱۷ درجه خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول