اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: پرسپولیس به دنبال سومین دبل است/طلب برانکو و رسن باید داده شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بار هم جام حذفی و هم لیگ برتر را گرفته‌ایم و به دنبال سومین دبل هستیم.

پیروانی: پرسپولیس به دنبال سومین دبل است/طلب برانکو و رسن باید داده شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت‌: خدا را شکر. باید واقعا زحمت کشید تا چندین قهرمانی پشت هم به دست بیاید. چهارمین قهرمانی به بهترین شکل و به نحو احسن اتفاق افتاد. همه تلاش کردند. این قهرمانی را به هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند تقدیم می‌کنم. با اینکه آن‌ها کنار ما نیستند اما انرژی مثبت‌شان همیشه می‌رسد. خوشحالیم که دل میلیون‌ها ایرانی شاد شد و امیدواریم که بیماری کرونا هم هر چه زودتر تمام شود تا این شادی بیشتر شود.

پیروانی در مورد اینکه با وجود بدهی‌های زیاد مانند بدهی به برانکو، کالدرون و بازیکنان خارجی مثل بشار رسن به نظر می‌رسد پرسپولیس فصل سختی را در آینده پیش‌رو خواهد داشت عنوان کرد: باید از دوستانی که نام بردید قدردانی شود. بشار رسن جزو بازیکنان محبوب و زحمتکش تیم است. همینطور برانکو که زحمات زیادی کشید.  باید طلب این افراد پرداخت شود. کسی نمی‌تواند منکر زحمات آن‌ها باشد. حالا اینکه از چه راهی مطالبات آنها پرداخت می‌شود مسئولان باشگاه بهتر می‌توانند پاسخ بدهند.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: باید تصمیمی اتخاذ کنند که پرسپولیس از نظر مالی آسیبی نبیند. باید یک کارگروه در باشگاه تشکیل شود که به وضعیت بازیکنان خارجی مانند بشار، رادو و حتی اوساگونا که زحمت می‌کشند رسیدگی کنند. واقعا زندگی در یک کشور دیگر سخت است. ما روزهای سختی را به خاطر بدهی در پیش داریم. امیدوارم اتفاقی بیفتد. واقعاً حیف است. قهرمانی ساده به دست نمی‌آید و برای آن باید تلاش کنید. حفظ قهرمانی از خود قهرمانی سخت‌تر است‌. آرزو می‌کنم و تقاضا دارم که مسئولان باشگاه برنامه‌ریزی کنند تا بدهی‌ها مشکل‌ساز نشوند. ما لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم که تقابلی نابرابر است.

پیروانی در گفت‌وگو با شبکه خبر تصریح کرد: با تیم الدحیل در دور رفت در قطر بازی کردیم. در دور برگشت هم در قطر باید با آن‌ها بازی کنیم. آن‌ها مانژوکیچ را از یوونتوس گرفته بودند این بازیکن را مرخص کردند و یک بازیکن از برزیل را با قیمت 12میلیون یورو گرفتند. ما باید با این‌ها مقابله کنیم. فوتبال می‌تواند به خانه‌ها شادی بیاورد و باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. مشکلات زیادی داشتیم. مربیان و بازیکنان ما هم پول نگرفتند. من از اعضای تیم ممنون هستم. مشکلات زیادی گریبانگیر اعضای تیم ما بود اما به خاطر نام پرسپولیس و هواداران آمدند و جنگیدند و این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

پیروانی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس جام حذفی را جدی می‌گیرد اظهار داشت: مطمئن باشید ما به دنبال سومین دبل هستیم. دو بار هم جام حذفی و هم لیگ برتر را گرفته‌ایم. امیدوارم در این فصل با یحیی گل‌محمدی و کادرش و همچنین تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه یک قهرمانی دیگر را به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول