اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«تِنِت» مهم‌ترین فیلم سال جاری میلادی از جدول اکران‌های آمریکا خارج شد

کمپانی برادران وارنر به پخش کنندگان کشورهای انگلستان، فرانسه و اسپانیا اعلام کرد که برای تاریخ ۲۸ یا ۲۹ ماه آگوست (۷ و ۸ شهریورماه) برای اکران افتتاحیه «تِنِت» برنامه‌ریزی کنند.

«تِنِت» مهم‌ترین فیلم سال جاری میلادی از جدول اکران‌های آمریکا خارج شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر درحال مذاکره با پخش‌کنندگان اروپایی است تا  اگر امکانش باشد اواخر ماه اوت «تنت» را در اروپا اکران عمومی کند.

کمپانی برادران وارنر به پخش کنندگان کشورهای انگلستان، فرانسه و اسپانیا اعلام کرد که برای تاریخ ۲۸ یا ۲۹ ماه آگوست (۷ و ۸ شهریورماه) برای اکران افتتاحیه «تِنِت» برنامه‌ریزی کنند.

 

پیش بینی می‌شد «تنت» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تابستان در آمریکا باشد اما تغییرات مکرر زمان اکران این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد این فیلم در نهایت از فهرست فیلم‌های آماده اکران این کشور خارج شود.

 

همچنان تاریخ اکران اولیه این فیلم اعلام نشده اما این مذاکرات مثبت بوده است.

با این شرایط قابل درک است که کمپانی برادران وارنر ابتدا «تنت» را در آسیا به نمایش عمومی در‌آورد، با این وجود توزیع کنندگان قاره آسیا توقع دارند که در عرض چند روز آینده وارنر تاریخ اکران جدید را اعلام کند.

 

شایان ذکر است که به دلیل ماهیت تغییر سریع شرایط بحران بهداشتی کنونی جهان، برنامه‌‌ریزی و زمان‌بندی‌ها نیز با وخیم‌تر شدن اوضاع، تغییر کنند.


کریستوفر نولان کارگردان «تِنِت»

 

کمپانی «برادران وارنر» روز دوشنبه رسماً «تنت» را از تقویم انتشار خود حذف کرد، اما قول داد که تاریخ انتشار جدید ۲۰۲۰ را بی درنگ به اعلام کند.

 

«تنت» ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۷ جولای اولین اکران خود را آغاز کند، اما به ۳۱ جولای  و سپس به ۱۲ آگوست تغییر یافت که آن نیز لغو شد و تا این لحظه تاریخ قطعی اکران مهم‌ترین فیلم رو به اکران سینمای جهان در محاق قرار دارد.

تنت (Tenet)، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. «جان دیوید واشنگتن»، «رابرت پَتینسون»، «الیزابت دبیکی»، «مایکل کِین»، «کِنِت برانا» و آرون «تایلر جانسون» ستارگان فیلم هستند.

تنت ابتدا قرار بود در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ به روی پرده برود اما به دلیل شیوع کووید ۱۹، نمایش آن دو بار به تاخیر افتاد. فیلم در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر به صورت آی‌مکس، ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری اکران خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند، از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده ‌است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول