اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

پدر شهیدان دهنوی درگذشت

پدر شهیدان عباسعلی و علی دهنوی از خراسان رضوی، پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پدر شهیدان دهنوی درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی، مرحوم غلامرضا دهنوی پدر شهیدان والامقام عباسعلی و علی دهنوی در سن 89 سالگی به علت بیماری قلبی و کهولت سن شنبه بامداد چهارم مرداد در بیمارستان 22 بهمن نیشابور دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکیر این تندیس صبر و استقامت پس از ادای احترام جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان نیشابور در جوار مزار شهیدانش در بهشت فضل روستای دهنو خالصه به خاک سپرده می شود.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این پدر فداکار و شکیبا را تسلیت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.

این پدر فداکار علاوه بر دو فرزند شهید یک فرزند جانباز 60درصد به نام محمد علی نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

همچنین این دو برادر شهید نیشابوری رابطه خانوادگی (پسر دایی) با سه برادر شهید علی اکبر، حمید و حسین دهنوی در مشهد مقدس دارند.

گفتنی است؛ برادران شهید عباسعلی و علی دهنوی در دوم اردیبهشت 1334 و ششم اردیبهشت 1344 در روستای دهنو خالصه چشم به جهان گشودند و در 22 اسفند 1363 و 26 اردیبهشت 1361 در جزیره مجنون و خرمشهر به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول