اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کامیون حامل آرد قاچاق توقیف شد/ پلمب ۹مرکز صنفی متخلف در شهرستان ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: ۳ واحد عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و ۶ واحد متخلف به دلایل گران فروشی، کم فروشی و تقلب در طی یک ماه گذشته در شهرستان ری پلمب شدند.

کامیون حامل آرد قاچاق توقیف شد/ پلمب ۹مرکز صنفی متخلف در شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری در طول یک ماه گذشته از حدود ۵ هزار و ۶۷۵ واحد صنفی بازرسی کرده‌اند که در این راستا ۶۸ پرونده برای واحد‌های متخلف صادره شده است. 

وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها بیش از دو هزار و ۵۷۶ واحد صنفی فاقد پروانه شناسایی و ساماندهی و ۶ واحد صنفی به دلایل تخلفات گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، تقلب و عرضه خارج از شبکه پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری تصریح کرد: در جریان این بازرسی‌ها ۴۱۴ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد و ۴۸۲ قوطی روغن بی هویت کشف و از مسیر مصرف و عرضه خارج همچنین بیش از هزار کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای که با قیمت آزاد عرضه می‌شد، کشف و ضبط شد. 

ستاره در ادامه گفت: در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان بازرسان اتاق اصناف موفق به کشف ۳ انبار با موجودی مواد غذایی غیرمجاز به میزان قابل توجهی اعم از ادویه جات، روغن فاقد هویت و انبار سبزی پاک کنی شدند.

وی یادآور کرد: در بازدید از این انبارها بیش از ۶۰۰ کیلوگرم ادویه و میزان قابل توجهی سبزی غیربهداشتی و غیراستاندرد در انباری در روستای گلحصار کشف شد که تولید کننده در شرایط بسیار ناسالم اقدام به فعالیت کرده بود لذا پس از پلمب انبارها این محصولات برای آزمایش و امحاء تحویل مراجع قانونی شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان بیان کرد: در این بازرسی یک دستگاه کامیون نیز به علت حمل آرد قاچاق و غیرمجاز توقیف و به محل دادسرای عمومی منتقل شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول