اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

امور اصلاحات در پشت‌پرده رقم می‌خورد/ در اولین جلسه شورا خداحافظی می‌کنم

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: رزیابی ما این است که در جریان اصلاحات امور در جاهایی انجام می‌شود که شورا از آن مطلع نیست و عملا از احزاب به عنوان یک ویترین حقوقی و سیاسی، بهره‌برداری می‌شود.

امور اصلاحات در پشت‌پرده رقم می‌خورد/ در اولین جلسه شورا خداحافظی می‌کنم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار خبری مبنی بر استعفای «احمد حکیمی‌پور» از ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، وی گفتگویی با خبرگزاری برنا انجام داده است که مهمترین بخش‌های آن در ادامه می‌آید.

- با توجه به اینکه رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت دوره‌ای و هر سه ماه یکبار، تغییر می‌کند و از طرفی به دلیل اینکه (حزب اراده ملت) از شورا خارج شدیم حزب بعدی که فکر کنم حزب جوانان است، کار را بر عهده می‌گیرد؛ در جلسه آخری که با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهیم داشت این تغییر و تحولات انجام می‌شود.

- شیوع کرونا باعث تاخیر در تشکیل جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شده است. به احتمال زیاد جلسه به صورت آنلاین برگزار شود که در این جلسه، بنده از دوستان خداحافظی می‌کنم البته کار سیاسی تعطیل نمی‌شود و در یک جبهه هستیم اما تعاملات به صورت مستقل در می‌آید مگر اینکه اتفاقی پیش بیاید، ائتلافی کنیم و جبهه‌ای تشکیل دهیم البته طبق قانون جدید ائتلاف‌ها و جبهه‌ها زمان خاصی دارند.

- دوستانی که در داخل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستند باید در رابطه با عملکرد و حیات این شورا تصمیم بگیرند. خیلی وقت است که شورای هماهنگی را تضعیف و عملا جایگاه احزاب را متزلزل کردند در نتیجه خود اعضا باید برای برنامه‌های آن تصمیم بگیرند.

- ارزیابی ما این است که در جریان اصلاحات امور در جاهایی انجام می‌شود که شورا از آن مطلع نیست و عملا از احزاب به عنوان یک ویترین حقوقی و سیاسی، بهره‌برداری می‌شود.

- ما (حزب اراده ملت) اصلاح‌طلب هستیم اما کنش سیاسی خود را به صورت مستقل دنبال می‌کنیم به این صورت که هر جا که منافع کشور، ایجاب کند ممکن است در اصلاحات باشیم اما به این صورت نیست که عملکرد خود را به مجموعه‌ای گره بزنیم و کنش حزبی تحت الشعاع، قرار بگیرد.

- در واقع تاکید ما بر این است که احزاب باید دوام و قوام پیدا کنند. در کارهای شورایی و جبهه‌ای عملا احزاب تصمیم نمی‌گیرند و مناسبات پشت پرده کار را در دست می‌گیرند که معمولا هم، پاسخگو نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول