اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

غارت اموال مردم در روستاهای حلب توسط تروریست‌های تحت حمایت ترکیه

تروریست‌های تحت حمایت نظامیان ترکیه در ادامه جرایم خود علیه شهروندان در شمال سوریه با حمله به خانه‌های مردم در روستاهای حلب اموال آنها را به غارت بردند.

غارت اموال مردم در روستاهای حلب توسط تروریست‌های تحت حمایت ترکیه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های تروریستی که تحت فرمان نظامیان ترکیه هستند به سرقت و غارت اموال مردم در مناطق استقرار خود در روستاهای منطقه «عفرین» در شمال استان حلب ادامه می‌دهند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد، مزدوران رژیم اشغالگر ترکیه وابسته به گروه تروریستی موسوم به «فرقه الحمزات» طی ساعات گذشته اقدام به غارت و چپاول اموال و اسباب و اثاثیه خانه‌های مردم در چندین روستای منطقه عفرین در شمال استان حلب کردند آن هم پس از اینکه در خانه‌ها را از جا درآورده و به رغم حضور خانواده‌ها در این خانه‌ها با زور سلاح وارد آنجا شدند.

منابع محلی گفتند، گروه‌های تروریستی تحت فرمان رژیم ترکیه با ارتکاب فجیع‌ترین جنایات، اهالی آنجا را با رفتارهای خود به ستوه آورده‌اند تا بتوانند با بیرون کردن بومی‌ها از روستاهایشان و اسکان خانواده‌های خودشان در آنجا بافت جمعیتی منطقه را تغییر دهند.

به گفته این منابع، تخریب زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی و خدمات رسانی این منطقه توسط گروه‌های تروریستی و نظامیان اشغالگر ترکیه منجر به آوارگی شمار زیادی از غیرنظامیان شده است تا صدها خانواده تروریست‌ها به آنجا نقل مکان کرده و در خانه‌های اهالی بومی که مجبور به مهاجرت و آواره شدن از خانه و کاشانه خود شدند، اسکان یابند.

در همین حال منابع محلی از انفجار یک بمب دستی در یکی از مسیرهای اصلی در شهر الباب در شمال شرق استان حلب خبر دادند، جایی که گروه‌های تروریستی مورد حمایت نظامیان اشغالگر آمریکایی حضور دارند؛ این اتفاق به زخمی شدن یک نفر و وارد آمدن خساراتی مادی منجر شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول