اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

ترویج فرهنگ ازدواج از طریق بازی‌های موبایلی ایرانی/ بازی‌های ایرانی به کمک ازدواج جوانان می‌آیند

آمارها می‌گویند که از هر 100 ایرانی 35 نفر بازی‌های دیجیتال بازی می‌کنند و باز به روایت همین آمارها 26 درصد این بازیکنان در رده سنی 20 تا 34 سال هستند. یعنی جمعیتی کاملاً جوان که در عین اینکه طرفدار پروپا قرص و حرفه‌ای گیم هستند اما دغدغه‌های خاص سن جوانی را هم دارند.

ترویج فرهنگ ازدواج از طریق بازی‌های موبایلی ایرانی/ بازی‌های ایرانی به کمک ازدواج جوانان می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پویش«ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب ترین بازی‌های موبایلی ایرانی» با همکاری معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شکل گرفته است.

این دو نهاد با هدف تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق صنعت بازی، در تصمیمی مشترک ایده‌ای را برای ایجاد کمپین ترویجی و تبلیغاتی برای توسعه فرهنگ ازدواج در ایران مطرح کردند.

براساس این ایده و طی تفاهم‌نامه مشترکی که بین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در سال 98 به امضا رسیده است، قرار شد که این کمپین به مناسبت هفته ازدواج طراحی و اجرا شود. این اتفاق افتاد و این پویش از اول مرداد همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و شروع هفته ملی ازدواج، از طریق بیش از 10 بازی موبایلی پرمخاطب ایرانی شروع شده و تا 10 مرداد ادامه دارد.

 

انیمیشن‌های ازدواجی در خلال بازی

حتماً برای شما هم سوال است که فرهنگ ازدواج قرار است چطور از طریق این بازی‌‌های پرطرفدار موبایلی ایرانی ترویج و تبلیغ شود. ماجرا از این قرار است که معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان تولیدات فرهنگی نظیر انیمیشن‌هایی با موضوع ازدواج، تولید کرده که آنها در خلال بازی‌های مشخص شده، پخش خواهند شد. یعنی وقتی حسابی سرگرم بازی کوییزآوکینگز یا آمیرزا هستید، یکدفعه ویدئوی انیمیشنی طراحی شده در صفحه مقابل تان قرار می‌گیرد. شما با کلیک کردن روی این ویدئو، محتوای این انیمیشن‌ها را می‌بینید. 

 

این چند بازی پرمخاطب
حتماً می‌خواهید بدانید کدام بازی‌های موبایلی پرمخاطب ایرانی برای اجرای این پویش انتخاب شده‌اند. آمیرزا، کوییز آو کینگز، گشت پلیس2، فندق، گلمراد، سماور، سفره چی، GT-DragRacing، کلماتیک، شهزاد، Color Crush، هی تاکسی، Daberna و منچرز بازی‌هایی هستند که این پویش داخل آنها اجرا شده است.
البته خوب است این توضیح را هم بدانید که صرفاً 40 ثانیه اول ویدئو در خلال بازی نمایش داده می‌شود اما پس از آن، برای تماشای کامل‌اش به صفحه دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در آپارات و اکانت اینستاگرام آنها منتقل خواهید شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول