اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکید نماینده سبزوار بر فعال شدن بخش خصوصی در تامین مالی پروژه‌های ورزشی

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بخش خصوصی را به صورت جدی در ورزش فعال کنیم تا در تامین پروژه‌های ورزشی از نظر مالی کمک کنند.

تاکید نماینده سبزوار بر فعال شدن بخش خصوصی در  تامین مالی پروژه‌های ورزشی

علی اصغر عنابستانی در خصوص پروژه‌های نیمه تمام در سبزوار در گفت‌وگو با فارس در این شهرستان اظهار کرد: باید بخش خصوصی را به صورت جدی در ورزش فعال کنیم تا در تامین پروژه‌های ورزشی از نظر مالی کمک کنند. 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا باید به بخش خصوصی کمک کنیم تا در ورزش ورود پیدا کند، با پرداخت تسهیلات این اجازه را بدهیم که بخش خصوصی جدی تر در پروژه‌های ورزشی حضور داشته باشد.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با توجه به ظرفیت قانونی که دارد این اجازه را داده است تا پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است به بخش خصوصی واگذار شود تا هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

عنابستانی تصریح کرد: اگر بتوانیم ۴۰ تا ۵۰ درصد از اعتبارات ورزشی که برای شهرستان مصوب شده تخصیص دهیم امیدوار هستیم تعداد زیادی از پروژه‌های ورزشی را تا پایان سال افتتاح کنیم تا با بهره‌برداری این پروژه‌ها ورزشکاران در این اماکن شرایط تمرینی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول