اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جلب اعتماد و مشارکت مردم در مسیر توسعه ضروری است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: همه باید برای جلب اعتماد و افزایش مشارکت مردم در مسیر توسعه همه جانبه کشور تلاش کنیم.

جلب اعتماد و مشارکت مردم در مسیر توسعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در همایش معاونین فرمانداران شهرستانهای تابعه استان و با حفظ فاصله اجتماعی در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: همه باید برای جلب اعتماد و افزایش مشارکت مردم در مسیر توسعه همه جانبه کشور تلاش کنیم.

وی افزود: در این راستا باید با انجام وظیفه دقیق و با خدمت صادقانه به مردم زمینه جلب اعتماد آنها را به دولت و نظام فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشور در شرایط سختی در مقایسه با 40 سال گذشته مواجه شده و سخترین تحریم های اقتصادی و بین‌المللی علیه ایران اعمال شده که باید با اتحاد و همدلی به مقابله با این توطئه ها بپردازیم و از این مرحله نیز با موفقیت عبور کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: مسلما وظیفه ما به عنوان مدیران و تصمیم گیران در استان این است که با درایت و تدبیر از مشکلات و تنگناهای پیش روی مردم بکاهیم.

خوش‌اقبال در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله گرامیداشت های هفته دولت. هفته دفاع مقدس. ایام سوگواری محرم و صفر در ادامه خواستار برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر  آنها البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک پیرو دستورالعمل‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا در جامعه شد.

وی همچنین بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و نیز افزایش نظارتهای بهداشتی توسط دستگاه‌های متولی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: باید اقدامات دولت و نظام را به مردم اطلاع رسانی کنیم و در این رابطه باید با تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف خود حضوری گسترده و اثرگذار در فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول