اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رمزگشایی از 50 فقره سرقت در بینالود/ مرگ کشاورز 60 ساله حین آبیاری زمین

فرمانده انتظامی بینالود از دستگیری متهم به سرقت و رمزگشایی از 50 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

رمزگشایی از 50 فقره سرقت در بینالود/ مرگ کشاورز 60 ساله حین آبیاری زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی اکبر حسین‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان بینالود پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بینالود افزود: تیم‌های تجسس پاسگاه انتظامی ویرانی با انجام گشت‌های هدفمند و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی یک متهم سابقه دار در این زمینه شد و این فرد را با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه این فرد ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سرقتی تعداد زیادی وسایل خانه، سیم و کابل‌های برق، ابزارآلات باغبانی و ساختمانی و لوازم داخل خودرو را کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 50 فقره انواع سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

حسین پور با اشاره به این که تاکنون 12 نفر از مال باختگان اموال خود را شناسایی کرده‌اند،گفت: با دستور مقام قضایی تحقیقات در این باره ادامه دارد.

مرگ دلخراش کشاورز 60 ساله حین آبیاری زمین

فرمانده انتظامی نیشابور اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره فوتی داخل باغی در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیشابور بلافاصله ماموران کلانتری 12 جمهوری به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی 60 ساله در حالی که لوله تانکر آب را برای آبیاری زمین در دست داشته است به علت دنده عقب آمدن تانکر به طرز دلخراشی فوت می‌کند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول