اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اتصال دوربین‌های پایش تصویر و ترافیک جاده‌ای استان به شبکه فیبر نوری زیرساخت

در راستای بررسی کارشناسی و فنی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت دوربین‌های پایش تصویر و ترافیک جاده‌ای استان از طریق شبکه فیبر نوری به مرکز مدیریت راهداری استان تا پایان سال جاری متصل می‌شود.

اتصال دوربین‌های پایش تصویر و ترافیک جاده‌ای استان به شبکه فیبر نوری زیرساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان و علی‌الخصوص سرویس دهی مطلوب در ایام ویژه از جمله اربعین، نشست مشترک مدیران و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ارتباطات زیرساخت در محل دفتر مدیر کل ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

در این نشست اهم مشکلات و موانع اجرایی شبکه ارتباطی فیبر نوری هم مسیری با جاده‌های استان که بستر اصلی ارتباطات استان است مورد بررسی قرار گرفت.

در راستای پایش تصویری و ترافیک جاده‌ای کلیه مسیرهای اصلی استان مقرر شد پس از بررسی کارشناسی و فنی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت این مهم از طریق شبکه فیبر نوری به مرکز مدیریت راهداری استان تا پایان سال جاری با اولویت مسیرهای مهم متصل شود.

در پایان این جلسه توسط مدیر کل ارتباطات زیرساخت استان بابت مساعدت و همکاری مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اجرای بیش از 440 کیلومتر فیبر نوری شرکت زیرساخت طی دو سال گذشته در سطح استان از دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رضایی معاونت راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول