اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فیاضی و حضور در سریال «خوش برگ»/ مرد سالمندی که در رستورانش، کتاب سرو می‌کند

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: قصه این کار درباره آقای حکمت است که رستورانی راه اندازی کرده و در رستورانش کتاب سرو و معرفی می کند و من در این مجموعه نقش این مرد سالمند را بازی می کنم.

فیاضی و حضور در سریال «خوش برگ»/ مرد سالمندی که در رستورانش، کتاب سرو می‌کند

«رضا فیاضی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره فعالیت این روزهای خود گفت: اخیرا برای بازی در مجموعه تلویزیونی «خوش برگ» قراردادی با شبکه امید بستم که انشاله بزودی تصویربرداری آن آغاز می شود. قصه این کار درباره آقای حکمت است که رستورانی راه اندازی کرده و در رستورانش کتاب سرو و معرفی می کند و من در این مجموعه نقش این مرد سالمند را بازی می کنم که با دختر و نوه هایش این رستوران را راه انداخته است.

این بازیگر همچنین افزود: چند جلد کتابم در حال انتشار است. مجموعه داستان «روایت های زنانه»،  «الو اینجا پدری به قتل رسیده» که قبلا نسخه الکترونیکی آنها روانه بازار شده است، بزودی منتشر می شود. همچنین یک مجموعه ۵ جلدی به نام «سارا و نقاشی هایش» و رمان «داستان تتو» در آستانه انتشار است. 

بازیگر سریال «معمای شاه» ادامه داد: مهمترین کاری که به همراه دوستان بنیاد تئاتر کودک و نوجوان انجام دادیم ۶ کتاب درباره «نمایش خلاق» به جهاد دانشگاهی ارائه دادیم  و بزودی این کتاب ها نیز منتشر می شود.  

فیاضی همچنین افزود: این روزها مشغول ضبط نماهنگی هستم که تنها بازیگرش من هستم و گروهی نوازنده هم دارد و اولین باری است که نماهنگ کار می کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول