اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فوت کارگر گنبدی به علت قطع دست/ علت حادثه در دست بررسی است

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وقوع حادثه برای یکی از کارگران گنبدی در کارخانه‌ای در این شهرستان، گفت: این کارگر بر اثر قطع دست از ناحیه کیف و شدت حادثه فوت کرد.

فوت کارگر گنبدی به علت قطع دست/ علت حادثه در دست بررسی است

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه روز گذشته تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه در یکی از کارخانه‌ای شهرستان گنبدکاووس برقرار شد، اظهار کرد: در پی این تماس ماموران انتظامی و تیم‌های امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران پلیس در کارخانه مذکور معلوم شد دست یکی از کارگران در حین انجام کار با دستگاه زیر نوار نقاله رفته و از ناحیه کتف کاملا قطع شده است، افزود: کارگر مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه متاسفانه با وجود اقدامات درمانی اولیه به علت شدت جراحت وارده کارگر مجروح فوت شده است، خاطرنشان کرد: جسد کارگر فوت شده برای بررسی بیشتر و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

علیفر از ادامه تحقیقات قضایی و انتظامی برای بررسی کامل این حادثه و علل وقوع آن خبر داد و تصریح کرد: فارغ از علت حادثه باید تاکید کنیم که رعایت اصول ایمنی و توجه به علایم و هشدارهای نصب شده بر روی دستگاه‌های موجود در محیط کار، ضروری بوده و باعث جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی خواهد شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول