اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شیخ الاسلامی: تیم والیبال پیام با همدلی به لیگ برتر بازمی‌گردد

مدیرعامل تیم والیبال پیام مشهد گفت: با رفع برخی سوءتفاهم‌ها، تیم پیام با همدلی به لیگ برتر بازخواهد گشت.

شیخ الاسلامی: تیم والیبال پیام با همدلی به لیگ برتر بازمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته جلسه‌ای با حضور فرزاد فتاحی (مدیرکل)، حسن نوری (معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری )، محمدعطایی (پیشکسوت)، جبارقوچان‌نژاد (معاونت ورزشی اداره کل) و علی شیخ‌الاسلامی (مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام) در دفتر مدیرکل ورزش وجوانان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد هیات والیبال خراسان رضوی و باشگاه سبزجامگان پیام با رفع کدورت‌ها و همدلی در حفظ تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر تمام تلاش خود را به کارگیرند.

مدیرعامل پیام با دلجویی از قوچان‌نژاد گفت: نباید کار به اینجاکشیده می‌شد، چراکه سابقه رفاقت ما با قوچان‌نژاد بیش از دو دهه است و بهتربود بعضی از مسائل درون خانواده حل می‌شد و اختلافات ما به رسانه‌ها کشیده نمی‌شد.

وی ادامه داد: بهتر بود من هم خویشتنداری می‌کردم و از همین جا از جبار قوچان‌نژاد عذرخواهی کرده و برایش در معاونت ورزشی آرزوی موفقیت می‌کنم. شک ندارم که پیام با همدلی به رقابت‌های لیگ برتر بازخواهد گشت.

در نهایت قوچان‌نژاد با بازگو کردن گلایه‌های خود، گفت: هر کاری از دستم ساخته باشد برای حضور موفق پیام در لیگ برتر انجام خواهد داد.

در نهایت قوچان‌نژاد رایزنی‌های خود را با داورزنی برای حضور تیم والیبال پیام در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول