اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فعالان فرهنگی در «فارس‌من» از مشکلات قطع کارت‌های بانکی اتباع خارجی می‌گویند

قطع یک‌باره کارت‌های بانکی اتباع خارجی مشکلات زیادی برای آنان ایجاد کرده است. در یک نشست میزبان آن‌ها بودیم برای بررسی و هم‌اندیشی در جهت حل مشکل.

فعالان فرهنگی  در «فارس‌من» از مشکلات قطع کارت‌های بانکی اتباع خارجی می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس؛ قطع یک‌باره کارت‌های بانکی اتباع خارجی مشکلات زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. آن‌هم در شرایطی که به‌خاطر ملاحظات بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا استفاده از «وجه نقد» در بسیاری از موارد ممنوع است. بعلاوه این موضوع خلاف آیین‌نامه «مبارزه با پولشویی» مصوب ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ هیأت وزرا است؛ مصوبه‌ای که ارائه خدمات بانکی به اتباع مجاز خارجی را مجاز می‌داند. تصویر تصویب‌نامه در زیر: 

مشکلاتی که همین تصمیم عجیب‌غریب برای اتباع محترم خارجی به‌وجود آورد، باعث شد کمپین‌های متعددی در «فارس من» برای پیگیری مسأله شکل بگیرد. مثلاً این کمپین یا این‌یکی. برای بررسی بیشتر موضوع میزبان جمعی از حامیان و امضاکنندگان سوژه در محل خبرگزاری فارس بودیم. نشستی که به بررسی و هم‌اندیشی برای حل مشکل اختصاص داشت. چکیده نشست را می‌توانید در کلیپ زیر ملاحظه کنید:

«فارس من» پیگیر ماجرا است. اخبار تکمیلی در روزهای آینده مخابره خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول