اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سفیر ایران: تمام اقدامات قانونی برای محکوم کردن دزدی هوایی آمریکا را انجام خواهیم داد

سفیر ایران در بیروت بر پیگیری ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای ایرانی و فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه بیروت تأکید کرد.

سفیر ایران: تمام اقدامات قانونی برای محکوم کردن دزدی هوایی آمریکا را انجام خواهیم داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در لبنان به همراه «عباس خامه‌یار» رایزن فرهنگی ایران به بیمارستان «رسول اعظم» در ضاحیه بیروت رفتند تا از وضعیت جسمانی «احمد صفی‌الدین» اطمینان پیدا کنند، کسی که از جمله مسافران هماپیمای مسافربری ماهان بوده است.

دو جنگنده آمریکایی پنجشنبه گذشته برای هواپیمای مسافربری مذکور در آسمان سوریه ایجاد مزاحمت کردند و خلبان برای فاصله گرفتن از جنگنده‌ها ناچار به کاهش ارتفاع سریع شد که در این میان برخی مسافران آسیب دیدند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، فیروزنیا گفت: این اقدام نمونه بارز بِرَندهای تروریستی و جنایتکارانه است که آمریکایی‌ها در منطقه انجام می‌‎دهند. ایران تمام اقدامات حقوقی و قانونی لازم برای محکوم کردن دزدی هوایی آمریکا را انجام خواهد داد و این موضوع را در سازمان ملل، سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی و دادگاه‌های مربوطه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول