اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

برگزاری کمپین و جشنواره‌های ادبی هنری مراکز مشاوره دانشگاه‌ها کرونا را در تاریخ ثبت کرد

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به برگزاری کمپین دانشجویی در خانه بمانیم و جشنواره‌هایی از قبیل مسابقه بهداشت روانی، ادبی هنری ترم کرونایی گفت: برگزاری این‌گونه مراسم ها کرونا را در تاریخ ثبت کرد.

برگزاری کمپین و جشنواره‌های ادبی هنری مراکز مشاوره دانشگاه‌ها کرونا را در تاریخ ثبت کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان در سی‌ویکمین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌ها که به شکل جلسه مجازی از محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، علم معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان با تولید آثار علمی، ادبی هنری در زمینه کرونا برگه‌هایی از تاریخ بشری را خلق کردند.
وی گفت: هر شعر، نقاشی، کاریکاتور، پوستر، پادکست و امثال آن در دهه‌های بعدی می‌تواند به عنوان سندهای تاریخی از دوران کنونی مورد استفاده محققان قرار گیرد، بنابراین برگزاری این‌گونه مراسم‌ها بسیار مهم بود.
علم، مراکز مشاوره دانشگاه‌ها را از نخستین بخش‌های درگیر با بحث کرونا دانست که با شیوع کرونا فعالیت این مراکز چند برابر شد و این مراکز به دانشجویان و خانواده‌هایشان در مقابله با کرونا کمک کردند.
وی با قدردانی از خدمات مراکز مشاوره دانشجویی برای حمایت‌های روانی - اجتماعی از دانشجویان در مقابله با شیوع این بیماری نوظهور گفت: باید برای مقابله اثربخش با این پدیده تازه باید روش‌های خلاق و تازه‌ای مورد استفاده قرار گیرد زیرا روش‌های سنتی جوابگو نیست.
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: برای مثال اشتراک یک فیلم کوتاه در شبکه‌های اجتماعی از تجربه واقعی یک دانشجو در مقابل با کرونا بسیار بیشتر از ده‌ها صفحه مطلب جذاب و اثربخش خواهد بود.
در ادامه این نشست چند تن از رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول