اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گره‌گشایی با «ایران همدل» همزمان با عید غدیر/ برگزاری رزمایش «ایران همدل» در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» همزمان با عید سعید غدیرخم در خراسان‌جنوبی خبر داد.

گره‌گشایی با «ایران همدل» همزمان با عید غدیر/ برگزاری رزمایش «ایران همدل» در خراسان‌جنوبی

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به‌منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه، اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش ایران همدل ۱۱ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان داشت: از این میزان کمک جمع‌آوری شده بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقدی و ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غیر نقدی در قالب سبدهای معیشتی و بهداشتی و غیره در جهت کمک به نیازمندان اهدا شده است.

در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه بالغ بر ۴۳ هزار بسته معیشتی با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توزیع شد

 

سلم‌آبادی با یادآوری اینکه در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه بالغ بر ۴۳ هزار بسته معیشتی با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توزیع شد، افزود: از این میزان ۲۴ هزار بسته غذایی توسط امداد و ۱۹ هزار بسته توسط مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

وی اضافه کرد: به‌ منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۵ آشپزخانه مهدوی در استان فعال شد که با کمک نیکوکاران و گروه‌های جهادی ۲۹۱ هزار پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طبخ و به‌ دست نیازمندان رسید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش «ایران همدل»، مطرح کرد: این رزمایش با هدف کمک و همیاری مردم برای شکست کرونا و دستگیری و گره‌گشایی از نیازمندان شکل گرفته و همه مردم و خیرین و نیکوکاران ایران می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

 

مرحله اول رزمایش «ایران همدل» از عید سعید غدیرخم آغاز و تا پایان ماه صفر و مرحله سوم گام دوم رزمایش نیز مصادف با دهه آخر ماه صفر و آغاز سال تحصیلی جدید است

 

سلم‌آبادی با اعلام اینکه رزمایش «ایران همدل» از عید سعید غدیرخم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت: عنوان کرد: همچنین مرحله سوم گام دوم رزمایش نیز مصادف با دهه آخر ماه صفر و آغاز سال تحصیلی جدید است که کمک به دانش ‌آموزان بازمانده از تحصیل مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار، بالاترین میزان کمک‌ها و بزرگ‌ترین پویش مردمی را در رزمایش مرحله دوم «ایران همدل» شاهد باشیم.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول