اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» برگزار می‌شود

همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» به مناسبت ششم مردادماه، روز کارآفرینی و هفته مهارت برگزار می‌شود.

همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، از آنجایی که یک‌سوم اشتغال کشور بر عهده کمیته امداد است، محقق کردن این امر و تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید بیش از پیش پیگیری می‌شود.

همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان و خیران اشتغال استان سمنان» به مناسبت ششم مردادماه، روز کارآفرینی و هفته مهارت به‌صورت هم‌زمان در اداره کل کمیته امداد و ادارات شهرستان‌ها از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

الگوبرداری سایر افراد از کارآفرینان از اهداف این همایش عنوان شده است؛ چراکه رونق و افزایش کارآفرینی در جامعه منجر به افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

محورهای همایش، تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان، خیران حوزه اشتغال و عقد تفاهم‌نامه با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان است و تقدیر از کارآفرینان نقطه عطفی برای ورود جوانان باانگیزه به عرصه اشتغال خواهد بود.

محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، کمیته امداد را نهادی کارآفرین خواند و تصریح کرد: در سال گذشته، دو هزار و 666 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان و کارآفرینان عرصه اشتغال با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان ایجاد شده است.

او از پیش‌بینی سه هزار و 475 فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح، ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/74009/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول