اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۲۰/ شهید جانعلى قمرى: هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید

شهید جانعلى قمرى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ برادران به یارى اسلام بشتابید چون اسلام در میان ملت‌ها غریب مانده است؛ هرگز شعار مرگ بر آمریکا از یادتان نرود.

۹۲۰/ شهید جانعلى قمرى: هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید جانعلى قمرى:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند مهربان، وصیتم را در حالى می‌نویسم که فصل برداشت است.

من با چندین تن از رفقایم عازم جبهه شدم تا در عملیات‌ها شرکت کنم اما در عملیات رمضان یکى از دوستانم را که چندین سال از بچگى با هم دوست و همکلاس بودم از دست دادم دیگر نتوانستم خودم را با زندگى بعد از او عادت دهم پس از چندین روز مرخصى که فصل درو کردن گندم هم بود و کارهاى زیادى داشتیم با اجازه پدر بزرگوارم دوباره عازم جبهه شدم شاید خداوند مرحمتى بفرماید و من را هم به درجه رفیع شهادت برساند با شوق فراوان به یارى همسنگرانم رفتم.

من به جبهه مى روم نه براى خوشنودى و به مقام رسیدن خودم من به جبهه مى روم براى رضاى خداوند بزرگ و سرافرازى اسلام و کورى چشم دشمنان اسلام و نابودى شیطان بزرگ به تفسیر امام بزرگوارم آمریکاى جنایتکار و خون آشام و امیدوارم که با ریختن خون من و امثال من درخت اسلام پرثمرتر شود.

برادران عزیزم شما را به خداوند بزرگ مى سپارم و سفارش می‌کنم که به یارى اسلام بشتابید چون اسلام در میان ملت‌ها غریب مانده است. هرگز شعار مرگ بر آمریکا از یادتان نرود.

من از خداوند بزرگ پیروزى اسلام و مسلمین و طول عمر امام عزیزم را آرزومندم و شهادت براى خود را یکى از سعادت‌هاى بزرگ مى‌دانم.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول