اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مشکلات مالی تصویربرداری سریال محرمی «بوم و بانو» را متوقف کرد

تصویربرداری سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب که قرار است ایام ماه محرم پخش شود، به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

مشکلات مالی تصویربرداری سریال محرمی «بوم و بانو» را متوقف کرد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیش از این با شیوع ویروس کرونا تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به مدت سه ماه متوقف شده بود و با از سر گیری تولید مجموعه‌های تلویزیونی، تصویربرداری این سریال برای رسیدن به آنتن ماه محرم با 2 گروه و 2 کارگردان ادامه پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، تا به حال یازده ماه از تصویربرداری این سریال مناسبتی گذشته و کمتر از یک ماه به محرم باقی مانده اما مشکلات مالی باعث توقف تولید این مجموعه تلویزیونی شده‌ است و باید دید در حالی که با شیوع ویروس کرونا روند تولید مجموعه‌های تلویزیونی کند و یا متوقف شده، «بوم و بانو» به پخش در ایام محرم می‌رسد یا دست شبکه دو خالی می‌ماند.

پیش بینی می شود با توجه به شرایط فعلی و توقف تصویربرداری، «بوم و بانو» به آنتن ماه محرم نرسد.

به گزارش فارس، مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است، قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب.

پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد...

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول