اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه‌های مأموریت‌گرا از برنامه‌های اصلی سازمان برنامه و بودجه

مدیران دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه‌های مأموریت‌گرا از برنامه‌های اصلی سازمان برنامه و بودجه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که در راستای بررسی راهکارهای اصلاح شاخص‌های بودجه‌ای دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد؛ نوبخت به وجود عزم ملی جهت ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دولت اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه توجه جدی به دانشگاه‌های مأموریت‌گرا دارد و به دنبال حل مشکلات و ارتقای سطح آموزش‌های عالی مهارتی است.

صالحی عمران در این نشست ضمن تقدیر از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در اجلاس سراسری رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دستور تغییر دفتر بخشی این دانشگاه، گزارشی از روند حرکت آموزش عالی مهارتی و حرفه‌گرایی در آموزش عالی ارائه کرد.

گفتنی است در این نشست، نوبخت ضمن دستور مؤکد درخصوص اصلاح شاخص‌های بودجه‌ای دانشگاه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بهره‌مندی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ردیف ۵۰% تأمین منابع مالی در حمایت از پروژه‌های خیرساز را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول