اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته و وزارت ورزش

جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته با مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش امروز در محل فدراسیون کاراته برگزار شد.

جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته و وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته با مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش امروز (یکشنبه 5 مرداد ماه) در محل فدراسیون کاراته با حضور حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و دیگر مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته برگزار شد.

رنگرز در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه در سه، چهار ماه گذشته از 16 فدراسیون بازدید به عمل آوردیم، اظهار داشت: از نزدیک در جریان فعالیت های استعدادیابی این فدراسیون ها قرار گرفتیم. انصافاً یکی از فدراسیون های فعال و پیش رو در امر استعدادیابی کاراته بوده است. کاراته همیشه یکی از فدراسیون های قوی و غنی ورزش بوده، با جامعه آماری قابل ملاحظه هم عرض رشته های محدود مدال‌آور المپیک است. ان‌شاالله در توکیو نیز با کسب مدال قاعده کسب مدال توسط تنها 4 رشته ورزشی را بشکند.

وی افزود: کاهش جامعه آماری در رشته هایی چون کشتی، وزنه برداری و کاراته الزاما ما را به سمت استعدادیابی سوق می دهد. استعدادیابی از بخش های مهم فدراسیون کاراته است، امیدواریم این توجه در آینده نیز بیش از این شود.

رییس فدراسیون کاراته هم عنوان داشت: افت جمعیتی یکی از تهدیدات رشته های انفرادی به ویژه کاراته است. ما در بخش جذب استعدادها مشکل داریم. یکی از برنامه هایی که دنبال ان هستیم این است که جذابیت های کاراته را بهتر نشان دهیم تا بتوانیم در رده های نونهالان و نوجوانان علاقه مندان بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول