اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری دومین دوره مسابقه مجازی درمحضر قرآن+لینک

دومین دوره مسابقه فرهنگی «در محضر قرآن» با محوریت سوره مبارکه قیامت به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره مسابقه مجازی درمحضر قرآن+لینک

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس دومین دوره مسابقه فرهنگی «در محضر قرآن»  با محوریت سوره مبارکه  قیامت به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

در مسابقات هرماه یک سوره از سوره‌های قرآن کریم به عنوان محور انتخاب و با سؤالات طرح شده از آن سوره سعی بر تدبر در مفاهیم با ارزش قرآن کریم می‌شود.

مسابقات در محضر قرآن با رویکرد محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در زمینه فراگیری قرآن کریم که می فرمایند: «شما هر آیه قرآن را که می خوانید، با تامل و ژرف نگری باشد و دنبال فهمیدن باشید. این همان تدبر است و بدون این که نیازی باشد انسان، سلایق خودش را به قرآن تحمیل کند که همان تفسیر به رأی است، خواهید دید باب هایی را از معرفت، به حسب محتوای آیه هر چه محتوای آیه است باز می کند» از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و در هر ماه با محوریت یک سوره اجرا می شود.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی‌‌ ۲۹ مرداد‌ماه ۱۳۹۹ است و علاقه‌‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت حرم به آدرس razavi.aqr.ir و با انتخاب مسابقات و عضویت در آن، سؤالات را رؤیت کرده و با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ یکی از برندگان این حرکت قرآنی باشند.

اطلاع‌رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام و بعد از پایان مسابقه و قرعه‌کشی، جوایز فرهنگی تدارک دیده شده از سوی آستان قدس رضوی به آنان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول