اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

محور مقاومت باید سامانه پدافند یکپارچه داشته باشد

حقیقت‌پور، نماینده اسبق مجلس درباره ماجراجویی جنگنده‌های آمریکایی گفت: این اقدام نسنجیده آمریکایی‌ها به ما راهکارهای جدیدی را دیکته می‌کند و آن اینکه کشورهای عضو محور مقاومت باید به سمت یک پدافند یکپارچه در سطح منطقه حرکت کنند.

محور مقاومت باید سامانه پدافند یکپارچه داشته باشد

«منصور حقیقت پور»، تحلیلگر مسائل راهبردی و نماینده اسبق مجلس گفت: شیطنت آمریکایی‌ها در راستای ضربه زدن به جبهه مقاومت در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه سیاسی-امنیتی و اجتماعی بود.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس،‌ «منصورحقیقت‌پور»، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت جنگنده‌های آمریکایی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافری ایران گفت: شیطنت آمریکایی‌ها در راستای ضربه زدن به جبهه مقاومت در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه سیاسی-امنیتی و اجتماعی بود.

وی افزود: تمام کشورهای محور مقاومت قرار بود که درگیر ماجرای سقوط هواپیما شوند، دراین فاجعه، ایران به عنوان صاحب هواپیما، عراق به عنوان کشوری که از سرزمینش استفاده شده، سوریه به عنوان کشوری که از سرزمین و غفلت پدافند آن استفاده شده و لبنان هم به عنوان کشور مقصد که تعدادی از قربانیان شهروند آن بوده‌اند، قرار بود درگیر این فاجعه شوند

حقیقت‌پور تصریح کرد: آمریکایی‌ها تمام ظرفیت‌های خود را در منطقه به کار بسته‌اند و به هر وسیله‌ای چنگ میزنند که بتوانند جبهه مقاومت را تضعیف و جمهوری اسلامی را در داخل یا در خارج از مرزها با مشکل مواجه کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها نیازمند حوادثی هستند که بتوانند افکار عمومی را از مشکلات داخلی منحرف کنند و سقوط هواپیمای ایران می‌توانست توسط دونالد ترامپ رییس‌جمهوری کنونی این کشور به عنوان برگ برنده مورد استفاده قرار گیرد.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: این اقدام نسنجیده آمریکایی‌ها به ما راهکارهای جدیدی را دیکته می‌کند و آن اینکه کشورهای عضو محور مقاومت باید به سمت یک پدافند یکپارچه در سطح منطقه حرکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول