اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آغاز پخش «فرمول یک» از امشب/«جمعه تعطیل نیست» روی آنتن شبکه مستند

«فرمول یک» پس از 4 ماه غیبت، از امشب با حضور چهره های مردمی و با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

آغاز پخش «فرمول یک» از امشب/«جمعه تعطیل نیست» روی آنتن شبکه مستند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این برنامه با حضور چهره های مردمی با نگاه «ایران و همدلی» طی 11 شب روی آنتن می رود.

امشب در نخستین قسمت از «فرمول یک» ضیا میزبان اکبر رجبی مدیر موسسه طلوع بی نشان ها است که در زمینه کمک به کارتن خواب ها فعالیت های قابل توجهی داشته است.

 خانواده شهید وریجی از شهدای سلامت که جان خود را در مبارزه با کرونا از دست داد و اعضای گروه جهادی دست سلیمانی دیگر مهمانان ضیا در این برنامه هستند.

«فرمول یک» این هفته پنجم، ششم و هفتم مرداد و همچنین از 12 تا 18 مرداد حوالی ساعت 23 به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

**پخش مستند «جمعه تعطیل نیست»، از شبکه مستند

مستند جمعه تعطیل نیست به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی و نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی روز یکشنبه ۵ مردادماه از شبکه مستند پخش خواهد شد.

این مستند 20 دقیقه ای که به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی و نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی میرحاجی، به سفارش معاونت ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تهیه و تولید شده است، فردا ۵ مرداد ماه ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه از شبکه مستند پخش خواهد شد.
امیرحسن خواجوی، تهیه کننده این برنامه گفت: مستند جمعه تعطیل نیست با محتوای سه بخش تاریخی، کارکرد ها و نقش ائمه جمعه در توزیع کالاهای معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار در ایام شیوع بیماری کرونا فیلمبرداری شده است.

او ادامه داد: سعی شده است تا در این مستند به مواردی از نماز جمعه اشاره شود که شاید مردم و مخاطبین صدا و سیما کمتر از آن اطلاع داشته باشند.

خواجوی تاکید کرد: پخش این مستند از فردا آغاز شده و در روزهای آینده در شبکه های دیگر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

در خلاصه این مستند آمده است؛ معنویت هر لحظه می تواند به شان مختلف خودش ظهور بکند و در دوره ای که ما سخن معنوی رو کمتر در جهان می شنویم می بینیم که ارگان ها و نهاد هایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده اند و کار می کنند که در کنار مردم هستند.
از دیگر عوامل این اثر می توان به تدوین: مجتبی حسن زاده، صداگذار: علی دولت آبادی، اصلاح رنگ و نور: علیرضا ترابی، انتخاب موسیقی: مصطفی دشتی زاده، گرافیک: ویدا سبزعلی، جمع آوری آرشیو: عقیل بهرامی، طراح پوستر: مهدی حسین زاده، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت و هماهنگی و امورسازمان: مسعود ابراهیمی اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول