اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهواز دارای بالاترین نرخ تلفات تصادف در خوزستان است

استاندار خوزستان گفت: اهواز دارای بالاترین نرخ تلفات تصادف درخوزستان است و کارهای زیرساختی خوبی در اهواز انجام شده و یا در حال انجام است ولی توسعه باید همه جانبه باشد و بیشترین مزایا و حداقل عوارض را برای مردم داشته باشد.

اهواز دارای بالاترین نرخ تلفات تصادف در خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز پس از جلسه شورای ترافیک استان در جمع خبرنگاران با اشاره به بالاترین نرخ تلفات تصادفات درون شهری در اهواز، اظهار کرد: کارهای زیرساختی خوبی در اهواز انجام شده و یا در حال انجام است ولی توسعه باید همه جانبه باشد و بیشترین مزایا و حداقل عوارض را برای مردم داشته باشد.

شریعتی با اشاره به لزوم انجام اقدامات در راستای کاهش تلفات، افزود: بنا شد شهردار اهواز طی ۲ تا ۳ هفته آینده برنامه‌های اجرایی و عملیاتی کوتاه‌مدت و بلندمدت را ارائه دهد که پس از تصمیم‌گیری عملیاتی شود.

وی بیان کرد: باید از افزایش تلفات همانند سال ۹۸ جلوگیری شود و تا پایان سال متناسب با مقدار پیش‌بینی شده کاهش ۱۰ درصدی حرکت شود.

استاندار خوزستان گفت: در شهرهای از استان مانند آبادان، اهواز، ماهشهر و امیدیه تلفات تصادفات افزایش پیدا کرده بود که با اصلاحات و تغییراتی که انجام شد اکنون وضعیت آبادان، ماهشهر و امیدیه نسبت به گذشته بهتر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول