اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم احداث محور گردشگری سمنان- شهمیرزاد به همت بخش خصوصی

رئیس کارگروه گردشگری و فضای شهری بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران گفت: محور گردشگری سمنان- شهمیرزاد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به مرحله اجرا درآید.

لزوم احداث محور گردشگری سمنان- شهمیرزاد به همت بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران با منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: امروز همه ما به محدودیت‌های اعتباری و مالی دولت و استان آگاه هستیم و از تلاش‌های صورت گرفته توسط استاندار و مجموعه معاونان وی تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: محور گردشگری سمنان - شهمیرزاد طرحی بسیار مطلوب و ارزشمند در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری چهار شهر سمنان، درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد است که نیاز دارد تا با توجه و پیگیری ویژه و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، به مرحله اجرا درآید.

رئیس کارگروه گردشگری و فضای شهری بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران ادامه داد: پهنه شرقی ۱۸ هکتاری سمنان یکی دیگر از مطالباتی است که مشمول زمان شده و پیگیری ویژه‌ای را می‌طلبد و در صورت تصویب آن، بافت قدیم با حضور بخش خصوصی احیا خواهد شد.

رئیس کارگروه عمران بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران نیز در این دیدار بیان کرد: ما به‌عنوان رابط بین مردم و مسؤولان، محل رجوع و شنوای مطالبات عموم مردم، همواره پیگیری مسائل و موارد را در دستور کار داریم.

شهرام رجبی‌نسب اضافه کرد: ارتباط دوسویه و مطلوبی بین بنیاد و معاونت عمرانی استانداری وجود دارد که انشالله به‌منظور پیگیری بیشتر و بهتر و انتقال مطالبات مردم، بیش از پیش تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: اتمام پله‌برقی راه‌آهن و همچنین راه‌اندازی پرواز از فرودگاه سمنان ازجمله موارد و وعده‌های جلسه قبل بود که محقق شد و جای قدردانی دارد.

رئیس کارگروه عمران بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران افزود: تأمین آب در قالب پروژه‌های تعریف‌شده، توجه بیشتر در بحث تخصیص اعتبارات، پیگیری موارد مرتبط با راه‌های ارتباطی در دو کریدور شمالی (سمنان- فیروزکوه) و جنوبی (سمنان- معلمان) و تسریع در اجرای پروژه حرم تا حرم در محدوده استاننیاز به توجه و اهتمام بیشتری دارند.

رجبی‌نسب خاطرنشان کرد: همچنین پیگیری امورات مرتبط با تالار مرکزی سمنان، موزه بزرگ شهر سمنان و توجه به ورودی‌های شهر سمنان و بهسازی و زیباسازی آن‌ها، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی فرودگاه سمنان ازجمله پایانه مسافری و رسیدگی به وضعیت پل شهرک صنعتی ازجمله مواردی است که نیاز به توجه دارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول