اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ریزش جزیی در معدن باجگیران/ یک کارگر فوت کرد

صبح امروز در پی یک حادثه جزیی در معدن خاک نسوز باجگیران، یک نفر از کارگران این معدن فوت کرد.

ریزش جزیی در معدن باجگیران/ یک کارگر فوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز در پی حادثه‌ای در معدن خاک نسوز در گردنه باجگیران چهارمحال و بختیاری، تعدادی از کارگران این معدن آسیب دیدند.

سیداحمد مرتضوی فرد در این خصوص گفت: صبح امروز حوالی ساعت 10 گزارش این حادثه به هلال احمر رسید و فراخوانی برای حضور نیروهای امدادی به معدن مورد نظر صادر کردیم.

مدیرکل هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از درخواست خود معدن، در حالی که نیروهای امدادی در مسیر بودند، ماموریت کنسل و نیروهای هلال احمر بازگشتند.

پریسا کنارنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تکذیب خبر ریزش معدن خاک‌نسوز باجگیران، گفت: هنگام عبور یک نفر از کارگران سنگی از سقف جدا شده و با اصابت به سر این کارگر باعث ضربه مغزی و اندکی بعد سبب فوت وی شده است.

مدیر روابط‌عمومی صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اصلا ریزشی  به وجود نیامده است و هیچ یک از کارگران در معدن حبس نشده‌اند، افزود: در حال حاضر مسیر ورودی معدن باز است و مسؤولان مربوطه در محل حضور دارند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول