اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احیای بافت قدیم گرمسار پیگیری می‌شود

شهردار گرمسار گفت: احیای بافت قدیم گرمسار به‌طور ویژه پیگیری می‌شود و دوچرخه محور شدن این شهر با جدیت در دستور کار است.

احیای بافت قدیم گرمسار پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یاسر عربی ظهر امروز در دیدار با معاون عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: در بسیاری از معابر پرجمعیت گرمسار، طرح‌های عمرانی خوبی با مساعدت کسبه انجام شد که این امر در رونق کسب‌وکار واحدهای صنفی تأثیر قابل‌توجهی داشته است.

او گفت: در سال‌های گذشته تلاش شد که مردم به عملکرد شهرداری گرمسار اعتماد کنند و امیدواریم مردم منطقه با اقدام‌های انجام‌شده از عملکرد شهرداری رضایت داشته باشند.

شهردار گرمسار اضافه کرد: اصلاح پیاده‌رو، اصلاح معابر، احیای فضای سبز و کاشت ۳۵ هزار نهال در مناطق شهری ازجمله اقدامات شهرداری گرمسار در سال‌های گذشته است.

عربی بیان کرد: اصلاح شبکه آبیاری و بازسازی جاده‌های اصلی درون‌شهری و پارک‌ها از دیگر اقدامات شهرداری گرمسار در سال‌های گذشته است.

او گفت: دو پارک آماده افتتاح در شهر گرمسار اکنون وجود دارد و ساخت فرهنگ‌سرا و خانه بازی سرپوشیده در این شهر در حال انجام است.

شهردار گرمسار اضافه کرد: احیای بافت قدیمی گرمسار به‌طور ویژه پیگیری می‌شود و دوچرخه محور شدن این شهر با جدیت در دستور کار است.

عربی بیان کرد: تسریع در تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر گرمسار با جدیت از سوی اداره کل راه و شهرسازی گرمسار پیگیری شود.

او گفت: در بحث گردشگری در سال‌های گذشته اقدام‌های خوبی در شهر گرمسار انجام شد و ساخت دریاچه مصنوعی و در گام بعدی سالن‌های ورزشی و بازی در کنار دریاچه در دستور کار است.

ساخت مجتمع تجاری و فرهنگی در گرمسار

شهردار گرمسار گفت: ساخت مجتمع تجاری و فرهنگی و مجتمع چندمنظوره در دست پیگیری است و با تلاش مضاعف برای توسعه شهرداری گرمسار اقدام می‌شود.

عربی بیان کرد: همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با شهرداری گرمسار در اجرای طرح‌های عمرانی بسیار مثبت و ارزنده است.

او گفت: دوچرخه محور شدن شهر گرمسار با توجه به زیرساخت‌های موجود در این شهر به‌طور ویژه در دستور کار مسؤولان ارشد استان قرار گیرد.

شهردار گرمسار گفت: اکنون ۲۲۰ نیروی انسانی در بخش‌های مختلف در شهرداری گرمسار مشغول به کار هستند و اولویت این شهرداری جذب نیروهای باکیفیت و واگذاری طرح‌های عمرانی و زیرساختی به بخش خصوصی است.

لزوم واگذاری اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در گرمسار

حسن همتی، رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار هم گفت: همکاری خوبی بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر برای عمران و توسعه در گرمسار وجود دارد.

او افزود: اگر مردم از عملکرد شهرداری رضایت نداشته باشند، اعضای شورای اسلامی و مؤثرین شهر گرمسار ساکت نخواهند ماند، اما عملکرد شهرداری این شهر در سال‌های گذشته قابل‌قبول است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان در مرکز شهر گرمسار دارای زمین است که این اراضی با اتخاذ سازوکارهای مشخص در اختیار مردم قرار گیرد و این اراضی به‌عنوان خیابان و اماکن عمومی تبدیل شود.

شهرداری‌ها ویترین عملکرد دولت هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: شهرداری‌ها به دلیل ملموس بودن طرح‌های عمرانی و زیرساختی که انجام می‌دهند، ویترین عملکرد دولت هستند.

منوچهر فخری افزود: ورود شهرداری‌های استان در بحث فرهنگی با ساخت مجتمع فرهنگی دنبال شود.
فخری تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تمام توان تجربیات خود را در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: مطالب مطرح‌شده در ارتباط با تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و رفع موانع احتمالی در شهر گرمسار به‌صورت موردی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/74004/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول