اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قطعی آب در تبریز عادلانه نیست/ نبود تفکر استراتژیک در برخی مدیران عامل

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در رفع مشکلات تبریز همدل هستند.

قطعی آب در تبریز عادلانه نیست/  نبود تفکر استراتژیک در برخی مدیران عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله متفکر آزاد امروز در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر با بیان اینکه موضوع انتقال آب از ارس به تبریز که از سال ۹۲ متوقف شده است، اظهار داشت: اگر پروژه ادامه می‌یافت اکنون شاهد اتمام پروژه بودیم و با مشکل کمبود آب مواجه نبودیم که  نبود تفکر استراتژیک در برخی مدیران عامل این مشکل است.

وی ادامه داد: عدالت توزیع آب در تبریز رعایت نمی‌شود البته اکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده ولی مردم هنوز گلایه مند هستند.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه مخزن بالانس ارتفاعی آب در تبریز با کمبود مواجه است گفت: مجموعه دولت و شهرداری و شورای شهر باید اقداماتی انجام دهند تا شاهد عدالت در قطعی آب تبریز باشیم.

وی تاکید کرد: مشکلات موجود نافی نبود مدیریت استراتژیک در مدیران نیست. ۲۰ سال بعد مدیران فعلی باید پاسخگو باشند چراکه تصمیمات امروز ما آینده را رقم خواهد زد و باید در این خصوص پاسخگو باشیم.

متفکر آزاد اضافه کرد: رینگ پیرامونی تبریز و بالانس ارتفاعی آب را در تبریز باید رقم‌بزنیم تا در شرایط فعلی برخی مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول