اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تجمع ضدصهیونیستی در قدس اشغالی علیه تشدید بازداشت‌ فلسطینی‌ها

اهالی قدس اشغالی با برپایی تجمع اعتراضی اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت خودسرانه شهروندان فلسطینی و استاندار قدس را محکوم کرده و آن را در راستای توطئه یهودی سازی قدس خواندند.

تجمع ضدصهیونیستی در قدس اشغالی علیه تشدید بازداشت‌ فلسطینی‌ها

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها فلسطینی امروز با برپایی تجمع اعتراضی در شهر قدس، تشدید هجمه نظامیان صهیونیست برای بازداشت شهروندان فلسطینی در اراضی فلسطینی و به خصوص شهر قدس را محکوم کرده و آزادی «عدنان غیث» استاندار قدس و همه اسرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

خبرگزاری فلسطینی (وفا) اعلام کرد، شرکت‌کنندگان در این تجمع که به همت گروه‌های ملی فلسطین در شهرک «الرام» در شمال قدس اشغالی برگزار شد با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین تاکید کردند که بالا گرفتن موج بازداشت فلسطینی‌ها در راستای تجاوزگری و سیاست پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی علیه اهالی قدس است تا این شهر مقدس را از حضور فلسطینی‌ها تخلیه کرده و آنجا را یهودی سازی کند.

آنها آزادی استاندار قدس و همه اسرا از بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شدند و تاکید کردند که تا پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور فلسطینی در مرزهای 1967 و به پایتختی قدس در خاک خود باقیمانده و به مبارزات خود ادامه می‌دهند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع همچنین ایجاد وحدت ملی فلسطین و پایان دادن به اختلاف‌ها برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر را خواستار شدند.

ماموران پلیس رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته استاندار قدس را با حمله به منزلش در شهرک «سلوان» قدس اشغالی بازداشت کردند.

غیث از زمانی که استاندار قدس شده این برای هفدهمین بار است که توسط نیروهای رژیم اشغالگر بازداشت می‌شود و حتی از ورود او به کرانه باختری به بهانه ارتباط با مقامات تشکیلات خودگردان هم جلوگیری به عمل می‌آید.
رژیم صهیونیستی در راستای حملات خود علیه حضور مقامات رسمی فلسطین در داخل شهر قدس اقدام به بستن نهادها و بازداشت یا تبعید مسئولین این شهر می‌کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول